Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vriend was net druk bezig vliegen te doden met een biertje in zijn hand. Lekker slim.. domkop. Dus hij knoeide met zijn bier over Bailey heen. Toen hij op zoek ging naar een doek likte Bailey zichzelf schoon. Dus heeft hij bier binnen gekregen. Waarschijnlijk niet zo veel. Mijn vriend pakte hem op en begon hem schoon te maken met een natte doek. Zucht.. Is het erg als hij een beetje bier opgelikt heeft? Ik zei al boos tegen hem straks wordt hij dronken!! Zo moeilijk om even zijn bier te laten staan... :grrrrrr:

Geplaatst:

Ik denk dat het afhangt van hoeveel bier hij heeft binnengekregen. Als hij alleen een beetje van zijn vacht gelikt heeft zal het wel meevallen, maar als hij een hele plas van de vloer heeft opgelikt is het wat anders.. denk ik.

Geplaatst:

Nee het was van zijn vachtje.. maar volgens mij is het goed zo want er is niks aan de hand. Zucht dat zijn ook echt van die dingen waar je dan nooit aan denkt..wie gaat er dan ook vanuit dat iemand bier over je konijn knoeit...

Geplaatst:
Zucht dat zijn ook echt van die dingen waar je dan nooit aan denkt..wie gaat er dan ook vanuit dat iemand bier over je konijn knoeit...
Ik had inderdaad al een 'HUH?' reactie bij het lezen van de draad-titel! :D

Fijn om te horen dat het wel meevalt :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .