Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net terug van de DA.

Ze vonden de wond er erg mooi uit zien, een beetje wondvocht is naar hun zeggen nooit te voorkomen en het is juist goed dat het er dan uitkomt. Er zat inmiddels ook al een mooi korstje op. Eigenlijk herstelt Bunnie voorbeeldig!

Dat ze geen biks eet en niet drinkt is wel zorgelijk maar ze is actief en keuteld goed, dus dat moest ik nog maar even aankijken. Wel meer antibiotica en pijnstilling mee gekregen want dat was idd te weinig.

Al met al dus goed nieuws =)

Geplaatst:

Fijn :-) hopelijk komt het biks eten straks ook wel weer. Het dirnken zou ik me niet te veel zorgen over maken trouwens, ze zal nu veel meer groente eten dan normaal, of niet?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Na alle steun enzo van jullie is het wel zo fair de afloop van het verhaal ook te vertellen!

(Sorry ik vraag makkelijker om advies dan alleen maar iets te vertellen)

Inmiddels is de 2e operatie ook gedaan. Het ging een stuk voorspoediger dan de eerste operatie. Nog de zelfdemiddag mocht Bunnie weer naar huis. Ze at gelijk al weer enorm veel. Ze is ook een stuk levendiger al meteen. Dat het niet meer zo warm is zal ook wel helpen.

Sinds gister zit ze weer bij haar Flappy in de ren. Ik ben zo blij dat het allemaal goed afgelopen is. de DA was ook erg tevreden met de controle. Nog een paar dagen antibiotica en dan mag ze weer rustig konijn zijn zonder al het oppakken.

Ik vond het een moeilijke keuze maar als ik haar nu vrolijk zie eten, graven en binnenhuis architect spelen ben ik blij dat ik haar heb laten operen!

Bedankt voor alle steun =)

Geplaatst:
Nou gelukkig dat nu alles goed gegaan is! Dus nu hoeft ze niet meer geopereerd worden en zijn alle tumoren verwijderd?

Ja, Bunnie heeft nu twee operaties gehad en alle tumoren zijn weg. En dus ook de baarmoeder, want ze bleek nog niet gecastereerd.

Nog 2 dagen antibiotica en dan is die stress en strijd ook weer voorbij ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .