Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hee,

2 van de 4 konijnen laten hun b.d keutels liggen,

ik denk dat het door de stress komt, ze moeten twee keer per dag antibiotica, maar vinden het verschrikkelijk om te worden opgepakt :s

Wat kan ik hier tegen doen?

Geplaatst:

Niks. Indy liet zijn BDK ook liggen toen hij aan de AB was (terwijl hij gewend was medicatie te krijgen). Niks aan te doen. Waarschijnlijk gaan ze ze wel weer eten als je klaar met met het kuurtje. Je zou kunnen proberen de AB op iets te doen (brood, groente) wat ze graag eten, maar denk dat het eerder door de AB zelf komt dan door het geven daar van.

Geplaatst:

oowh,

helaas denk ik niet dat dit het einde is van de a.b ze hebben soort van pasteurella, dus aangezien de a.b niet echt werkt denk ik dat we op een andere overgaan, en als er eindelijk een is die wel werkt moet die best wel lang worden toegediend :/

Geplaatst:

Tsja, dat is lastig.. Maar je kunt volgens mij ook niet altijd AB blijven geven.. Je zou protexin kunnen gaan geven, maar of dat veel helpt? Hier niet in elk geval.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .