Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Hou maar op...ze is zojuist overleden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Aaah nee toch! Het is niet eerlijk! :(Je hebt alles gedaan wat je kon.Veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ach nee he, ik kwam net nog even kijken en hopen dat het al beter ging. Jakkes wat jammer! Je hebt wel alles gedaan wat je kon. Een betere eerste hulp had niet gewenst kunnen zijn. Heel veel sterkte meis! Probeer wel wat te slapen vandaag he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ik klikte op de volgende pagina..ik hoopte heeeeel hard dat ik kon lezen dat het goed was.. maar nee :'( Je hebt zo je best gedaan Eva! Heeeeel veel sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ach Eva toch! :( Je hebt echt alles gedaan wat je kon, ze heeft het op het einde van haar leven tenminste een lief baasje gekend!Ik leef echt met je mee en geef haar maar een mooi plekje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Wat erg voor je Eva. Je hebt zo je best gedaan. Hier kan menig volwassene een voorbeeld aan nemen. Dikke troostknuffel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ach nee toch. Eva wat rot zeg. Veel sterkte meid. Je hebt gedaan voor haar wat je kon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Eva wat onwijs jammer!Je hebt zoveel voor haar gedaan.Ze is nu ergen waar ze geen pijn meer heeft en gelukkig is.Haar laatst dagen is ze in ieder geval bij iemand geweest die haar heel erg lief heeft gehad.Sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 ach nee toch! wat sneu! maar door het prikje is ze wel pijnloos heen gegaan. sterkte meid! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ze was eigenlijk al bij uit de narcose, nog wat suf, maar ze was er wel. Ze dronk goed en kon zelfs weer wat rechtop zitten. Toen mijn vader om 01.00 naar haar toeging ging het helemaal niet goed, ze is in zijn handen overleden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Sterkte Madammie en fam met het verlies van het konijntje, ze kon echt niet meer...Het rare is dat ze tot kort voor hun dood redelijk normaal reageren, behalve eten en drinken dit is al meer dan enkele dagen geleden gestopt. Hier kun je alleen achter komen door daadwerkelijk het konijntje te observeren.Het teken slijm uit de kont en nattige heid van achteren is normaal al het begin van het einde.Terwijl het konijn zelf daar verder nog weinig van laat merken behalve in eet en drink gedrag, naast de ontbrekende keutels.Geef haar een mooi plekje BRC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ach, nee toch.. Zo jullie best gedaan.. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Heel veel sterkte met het verlies Eva!7 weken is ook nog ontzettend jong voor een konijntje.Je hebt er alles aan gedaan, maar het heeft helaas niet mogen baten.Ik leef met je mee... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W&W Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Jammer dat het zo heeft moeten eindigen.. Chapo hoor voor wat je allemaal hebt gedaan!Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn1981 Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 oh wat erg. heel veel sterkte met het verlies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Sterkte met alles. Mijn moeder kwam zojuist bij ons op bezoek, ze zei dat ze op Bunnybunch had gekeken en wat had doorgelezen. Ze zei: "Heb je dat gelezen van dat 7 weken oude konijntje? Zielig he?" We leven hier met je mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Sterkte met alles. Mijn moeder kwam zojuist bij ons op bezoek, ze zei dat ze op Bunnybunch had gekeken en wat had doorgelezen. Ze zei: "Heb je dat gelezen van dat 7 weken oude konijntje? Zielig he?" We leven hier met je mee.Wat Ć³ngelooflijk lief:love:Van iedereen hier trouwens. Hoewel het allemaal niets heeft uitgehaald ben ik toch blij geweest met jullie adviezen. We hebben het kleintje begraven in de tuin, bij de cavia Okki en konijn Juultje. Ik vind het nog steeds oneerlijk, 7 weken. Ze had gewoon nog lekker bij haar mama moeten zitten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Het is ook oneerlijk :(Zo jong nog.. NOgmaal sterkte,Eva! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nella Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Ach.. bij jou dus ook al vandaag.. had gehoopt dat jouw uk het wel zou redden, maar het is ons allebei dus niet gegund vandaag. :( Sterkte met het verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten