Amatjuh Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Het is misschien wel veel werk met die ml maar dat heb je een beetje zicht op of ze iets drinkt.Hoe vaak geef je nu cisaral? Volgens mij mag dat 4 keer per dag?Nou kom op kleintje met die keutels! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Ik heb het rond half 6 gegeven, op de verpakking staat idd max. 4x per dag. Zal ik het dan vanavond voor ik ga slapen nog eens geven? Zit nu lekker met een opgewarmde pittenzak en mijn badjas aan op de bank, konijntje tegen de zak aan, en lekker in mijn badjas. En ze viel zowaar in slaap! Ze lag daarnet volledig uitgestrekt op haar buikje, dat heb ik haar nog niet zien doen sinds ze hier is:) Vind het opzich wel een goed teken dat ze zich kan ontspannen. Ik heb haar net ook nog wat pijnstiller gegeven. Ga er zometeen weer wat water inspuiten. Ze heeft net geplast en dat zag er goed uit, geen slijmerig spul er meer door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Jippie, haar temperatuur was zojuist 38,4! Bijna ideaal, maar wel al een stuk beter dan 36,3:) Het enige wat ik nu nog wil is íéts wat lijkt op keuteltjes... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Oh wat goed! Jullie komen er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 En ze heeft weer wat rucola op:) Ben haar nu aan het klaarmaken voor de nacht. Hok weer naar mijn kamer verhuist, warmtekussentjes erin, spuitje water. En dan hopen op een paar keuteltjes morgenochtend:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Je weet het in het erigste geval kan dit wel tot 6 dagen duren voor de keutels er uit zijn....maar laxeer via de achter kant? met wat voor spul dan een clisma? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Is het niet erg, dat het zo lang kan duren eigenlijk?Het was een doorzichtig, gel-achtig goedje wat vanuit een tube aan de achterkant naar binnen werd gespoten. Wordt vooral gebruikt bij honden en katten, maar omdat de ontlasting zo hard was, wilde ze dit proberen. Bij honden en katten is het zo dat de ontlasting binnen 5 minuten zacht genoeg is om zonder moeite uit te kunnen poepen zeg maar. Alleen liep het er bij de kleine direct weer uit, en heeft het dus geen effect gehad. Zijn er nog dingen die ik beter niet kan doen, of die ik nog vergeten ben Cindy? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Ik zou dan wel die 4 keer per dag cisaral geven zolang er nog geen keutels zijn. Echt super van de temperatuur, dat is een heel goed teken! Ik heb er een goed gevoel bij, ook omdat ze zelf eet. Het gaat vast goedkomen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ben heel benieuwd hoe het nu met het Ukkie is en of er al keuteltjes zijn.En natuurlijk of je zelf ook een klein beetje beter hebt kunnen slapen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ik ook! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Je geeft pijnstilling, ciseral,groen voer en water bakje eventueel water, hooi thee kun je ook maken en een kruikje heb je.Daarnaast geeft je die olie zou toch de keutels moeten hebben bereikt ondertussen.Lekker laten lopen, die kleine om nog meer zijn darmen te stimuleren. succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 geen tips maar wel even een dikke knuffel voor je en succes!! Kleintje, kom op poepen dan is je baasje blij en wij ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Nog geen keutels helaas, wel een ontspannen buikje. Ik gok dat de olie de darmen heeft bereikt en dat het allemaal wat zachter is geworden. Ik heb haar vannacht op een fleecedeken gezet met de kruikjes. Vanmorgen was haar temperatuur toch wat gezakt, naar 37,3. Heb opnieuw een kruikje gemaakt en haar in bed genomen. Viel ze weer in slaap:love: Ik heb haar weer pijnstiller gegeven, ciseral en 3 ml ananassap. Nu zit ze in een doos tegen de koelkast aan(die geeft veel warmte af aan de buitenkant) met een warmezakje. Haar temperatuur is nu 38,4.Ik heb net wat foto's gemaakt, zal ze even uploaden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Oh, en ik heb vannacht maar één keer mijn wekker gezet om de kruikjes op te warmen, verder heb ik doorgeslapen:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Maar waar blijven die keuteltjes nu he? Eens zal er toch wat uit moeten komen? Of heeft ze een keutel-opeet-beestje ingeslikt? Wel fijn dat je behoorlijk hebt kunnen slapen hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ja, het zal er ooit eens uit moeten komen lijkt mij...maar wanneer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 O, jee, wat een snoes!!!!! Ik geloof dat, als het even stil gelegen heeft, het wel een dag of drie kan duren voor er keutels komen? Meen dat wel gelezen te hebben. Misschien dat je haar ook wat kunt laten bewegen? Door veel te bewegen zetten de longen uit, dat stimuleerd de darmen ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ik vind haar er dus helemaal niet ziek uitzien, wat vind jij? Ze slaapt nu, maar ze heeft net even gelopen. Ik ga zo de kooi weer naar beneden halen en haar daar in doen met het deurtje open:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 *smelt* wat een schatje! Heb het hele topic al gevolgd, en wil je even zeggen dat het super is hoe je het konijntje helpt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Dankjewel:)Ze ligt trouwens in de doos van de kat, hihi. Dat gaat poes niet leuk vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, inderdaad, helemaal niet! Ze lijkt heel alert. Haha ik dacht al dat het de doos van de kat was, er staat Indy op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Oh, ik ben helemaal een gesmolten hoopje geworden Wat een heerlijk poepie.Eva, kun jij haar niet allergie-proef maken? Dan kom ik haar zo halen hoor. Hebben, hebben, hebben. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, inderdaad, helemaal niet! Ze lijkt heel alert. Haha ik dacht al dat het de doos van de kat was, er staat Indy op Haha, ja dat heeft mijn zusje gedaan;) Mijn vader gaf haar net een halve aardbei, ik kijk een tel de andere kant op en de aardbei is weg!:bounce: Aardbei is misschien niet ideaal, maar het is weer iets:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Oh, ik ben helemaal een gesmolten hoopje geworden Wat een heerlijk poepie.Eva, kun jij haar niet allergie-proef maken? Dan kom ik haar zo halen hoor. Hebben, hebben, hebben. :he:Hahaha, als je me verteld hoe ik dat moet doen, zal ik haar allergie-proof maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ohnee, valse bingo. Aarbei was onder haar buik verstopt in plaats van erin.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten