Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

erg confronterend hoor die video! ik heb ook een hor over het hok.. en check elke dag zijn kontje. mijn konijn is gelukkig op gezond gewicht en dat wilde ik ook zo houden. en idd zoals chani al zegt. erg triest dt er mensen zijn die het etensbakje van hun huisdier aan blijven vullen! nogmaals let op het gewicht van het konijn! of je andere huisdier! een keer wat lekkers kan geen kwaad. maar geef het met mate!! is misschien leuk om te zien hoe je beestje dat op eet! maar het is minder leuk als ie overgewicht heeft en je mag er mee naar de DA!

Geplaatst:

ik denk dat veel mensen niet weten hoe een dik konijn er uitziet. Veel mensen (lees: bijna iedereen) vinden mijn konijnen veel te mager, waardoor ik zelf nog wel eens twijfel. maar als ik het dan check met mensen die er vestand van hebben, dan zijn mijn nijnen perfect op gewicht. Dus als mensen DAT mager vinden, dan vinden ze een beetje overgewicht waarschijnlijk normaal.

en een dikke pluizige bol is natuurlijk ook erg schattig, veel schattiger dan een rank en slank diertje. en dan heb ik het nog niet eens over gemakszucht (afwegen is zoooooo'n gedoe....) of aandacht-in-de-vorm-van-eten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .