Chani Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Hallo allemaal,voorheen stond de dierenkliniek in Mill (de peelhorst) in de lijst KKDA's, maar ik zie hem nu niet meer staan. Hoe dan ook, ik vroeg mij af of er mensen zijn van hier die ervaring hebben met deze DA-praktijk. Ik wil namelijk mijn voedster laten castreren en mijn eigen DA waar ik voor de entingen en voor mn katten heenga, is niet KK genoeg. Ook bij mijn huidige DA raden ze Mill aan, maar ik wil liever van konijnenbezitters horen wat zij er van vinden.Als er mensen zijn die mij een andere DA kunnen aanraden in de regio Cuijk/Boxmeer/Nijmegen dan hoor ik dat ook graag.
harrie Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 hoi chani, wij komen altijd met onze katten bij de peelhorst.sinds 2 weken hebben we konijntjes en voor de castratie en sterilisatie willen we ook hier in mill gaan.vraag dan naar Marielle Griffioen, erg goede DA! de (2-)jaarlijkse inenting gebeurd niet in Mill, daarvoor werd ik verwezen naar het konijnenspreekuur in Uden.(Is gefuseerd met mill) Ik durf het met onze konijntjes dus zeker aan om onze konijntjes te castreren!
Dolphinlover1308 Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Bij die DA kom ik als ik op de camping ben (vlakbij Mill). In principe plan ik dat nooit van tevoren, de terugkerende dingen doe ik bij mijn eigen DA thuis, maar op vakantie heb je wel eens nood aan de man he, dan ga ik daarheen. Goede ervaringen mee hoor!
Aanbevolen berichten