wupsie Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 maar groentes zijn makkelijk te eten toch? dus kauwen ze daar minder op toch? dat hij hier SS krijgt ipv het voer van Kim (verschillende merken) kan niet echt de oorzaak zijn lijkt me aangezien ss juist aangeraden word bij haken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 juni 2010 Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Volgens mij is het idee meer dat Nijn op die manier heel veel hooi eet.. Biks is relatief makkelijk te kauwen dacht ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 maar ss zou juist ontwikkeld zijn zodat het moeilijker te kouwen zou zijn..... nou ja maadnag maar eens overleggen met de DA. ben nu op internet aan het zoeken, maar kan alleen maar vinden dat er voldoende calcium moet zijn zodat de eizen neit los gaan zitten waardoor ze scheef gaan staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 max is raar.......nu eet hij wel weer de brokken...... maartoen ik hem met de spuit voerde hoorde je zijn kiezen wel helemaal over elkaar schuren.maar kan het dat hij vanochtend niet at omdat zijn tong ofzo mondje zeer doet? dat nu hij vandaag wat rustiger aan heeft gedaan, het weer beter gaat met de wondjes waardoor hij nu wel eet? maar goed ga frank zo toch maar uitleggen hoe hij met de spuit moet voeren voor het geval het toch nodig mocht zijn van het weekend:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 maar ss zou juist ontwikkeld zijn zodat het moeilijker te kouwen zou zijn..... nou ja maadnag maar eens overleggen met de DA. ben nu op internet aan het zoeken, maar kan alleen maar vinden dat er voldoende calcium moet zijn zodat de eizen neit los gaan zitten waardoor ze scheef gaan staan.Dat is wel zo, maar dan nog is het relatief veel makkelijker te kauwen dan hooi of groente. Er zitten immers veel meer voedingsstoffen in een SSje dan in een sprietje hooi. Bij wijze van moet Max 3x zo veel sprieten hooi eten als SSjes om vol te zitten. Misschien dat BBT van Oxbow een optie is voor Max, nog meer vezels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 heb max en mini na overleg met de da weggebracht.Het hele weekend heeft hij goed gegeten. maar omdat zijn kiezen maandag al wel te lang waren is de kans erg aanwezig dat hij deze week wer een keer stopt met eten. en met een beetje geluk is dat weer vrijdag, aangezien vrijdag zijn favo dag is om te stoppen met eten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 net gebeld hoe het met max is. hij is nog wat suf maar het is allemaal goed gegaan. ze hebben weer flinke haken weggehaald mag ze tussen 7 en half 8 op komen halen:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 nouhou!!!!!! de da belde net. Max wordt weer niet goed wakker en heeft nog niet gegeten dus hij moet blijven. zou terug bellen na met frank te hebben overlegd, maar nu lukt het niet meer om te bellen. krijg na een tijdjezo'n fax-toon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Pff wat erg....Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan.,Kom op MAX zet hem op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Wups, heb je rescue-remedy in huis? Dit zou je hem kunnen geven als hij niet goed bijkomt uit de narcose. Het helpt om zijn functies sneller te herstellen. Moet je natuurlijk wel eerst de DA zien te bereiken:s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 ik mag morgen bellen om 9 uur hoe laat ik ze mag halen. de vorige keer duurde het ook zo lang maar toen was ik gewoon eigenwijs:p maar hij moet nu wer in het hok dus moetie niet helemaal wiebelig zijn. hij moet gewoon echt afvallen zodat hij minder vet heeft waar de nacose in gaat zitten. heb geen bach in huis, maar misschien dat ik daar toch eens aan moet gaan denken........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Is echt handig, in hƩƩl veel situaties om gewoon in huis te hebben. Nacose, wat is dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 de nieuwe variant van een narcose. ken je dat niet? das net een nieuwe methode........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juni 2010 Delen Geplaatst: 21 juni 2010 Oh, narcose! Ik dacht een of ander vaag medicijn:P Het wordt toch tijd voor je roze laptopje denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2010 daar is het toch al heel lang tijd voor.....maar ja zolang die 2 konijnen zo door blijven gaan............. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 ze zijn weer thuis:)maar aan die assistentes heb je ook niks zeg! nee sommige konijnen hebben daar aanleg voor, daar kun je niks aan doen. misschien een knaagsteen.......beetje jammer..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Nahhh echt! Afgezien van het feit dat knaagstenen zo heerlijk gezond zijn (zeker voor een konijn waarbij de week daarvoor nog een echo gedaan is vanwege plasjes met veel calcium!!) helpen ze volgens mij ook alleen voor het afslijten van de voortanden.............. :') Fijn dat ze weer thuis zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 dat zei ik dus ook....... maar het word hooi heeft ze niet genoemd.........gelukkig weet ik van de artsen dat ze meer verstand hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Precies.. Zo moest ik bij Ć©Ć©n van de assistentes ook verduidelijken dat een voedster een vrouwtjes konijn was.. :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 gelukkig hebben wij internet en eigen hersens:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 :yes: hoe is het met Maxi nu?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 23 juni 2010 Delen Geplaatst: 23 juni 2010 Jemig, je hebt wel pech zeg! Hoe is het nu met Max? Ik heb een keer een assistente gehad die duidelijk niet wist wat een Franse Hangoor is, toen ik aankwam zei ze ' ow ik dacht dat u met een hond kwam'. Zucht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 juni 2010 Delen Geplaatst: 23 juni 2010 Nou ja, het scheelt dat een FH wel formaatje (kleine) hond heeft.. :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2010 nou gister ging het heel goed....tenminste dat denk ik wel....volgens mij heeft hij toen gewoon brokken gegeten. maar vanmorgen moest hij weer geen brokken :( wel een paar hapjes witlof dus maar weer watcritical care klaar gemaakt. dit pakte hij ook wel een beetje uit het spuitje. niet van harte maja. ook nieuw hooi vond hij niet interessant. dus toch maar carpofen gegeven. en nu een poosje later eet hij wel hooi. hij zal dus nog wel een zeer mondje hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2010 maar een assistente die denkt dat een franse hangoor een hond is mag wel terug naar school.........ook dom trouwens dat ze dat toegeeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten