Moeshmoesh Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 hoi. iedereen . ik heb een probleempje. mijn kleine konijntje is sinds gister ziek, ze heeft een vloeibare uitscheiding .. en het hele buikje zit onder :surprised: ik weet dat ik het goed schoon moet maken maar elke keer als ze iets doet is het weer vies. ik weet dus niet zeker of het diaree is of niet. maar wat moet ik doen is dit ernstig en kan ik dit oplossen ? verder eet ze wel goed en beweegt. volgens mij heeft ze geen pijn.. iemand dit al eerder meegemaakt ? graag tips en advies. bedankt.
jordi Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Een konijn met diaree moet direct naar de dierenarts !!!!!!!!!! Ik zou dus nu direct nog bellen om een afspraak te maken ! Een konijn laat niet makkelijk zien of hij pijn lijdt want het zijn prooidieren !!!! Verder kan ik je niet helpen en zullen alle medeleden je aanraden om naar de dierenarts te gaan.. Succes !
Moeshmoesh Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 Een konijn met diaree moet direct naar de dierenarts !!!!!!!!!! Ik zou dus nu direct nog bellen om een afspraak te maken ! Een konijn laat niet makkelijk zien of hij pijn lijdt want het zijn prooidieren !!!! Verder kan ik je niet helpen en zullen alle medeleden je aanraden om naar de dierenarts te gaan.. Succes ! ja de dierenarts heb ik al gebeld. die zei dat ik het nog even moest aankijken.
tamara29 Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Hoi.is je dierenarts wel konijnkundig.het klinkt van niet want meestal laat een konijn in een laat stadium pas zien dat hij ziek is en idd als een konijn telkens vies is van onderen snap ik niet dat je dierenarts dat zegt.als ik jou was dan zou ik nu opzoek gaan naar een konijnkundige dierenarts voor dat het echt te laat is voor je konijntje.succes. groetjes tamara.
W&W Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Dat is minder... Wanneer een konijn diaree heeft, gaat het toch gaan uitdrogen, net als bij mensen?Is jou dierenarts wel konijnkundig?Hier vind je een lijst met konijnkundige dierenartsen: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.htmlIk zou hier wel niet mee wachten
jordi Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Kijk dan rap even voor een andere dierenarts... Een konijn met darmproblemen ( diaree ) moet direct nagekeken worden..
Aanbevolen berichten