Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn konijntje NukNuk deed afelopen Maandag erg vreemd,toen het etenstijd was en ik de ren in wilde gaan.Zag ik haar nergens(normaal staat ze al te hopsen voor de deur).Eenmaal binnen,trof ik haar aan in het nachthok.Ze wilde erg onder geen beding uit en bleef languit liggen.Na wat geduw kwam ze dan eindelijk toch uit het hok en liet zich direct weer vallen.

Eten wilde ze niet,ze had haar oogjes half gesloten en ze rilde op en neer.Tevens kon ik haar zonder problemen op pakken,iets wat hier normaal nooit gedaan word.

Ik heb toen direct de dierenarts gebeld,ik kon een uurtje later langskomen.In dit uur heb ik m'n vissen schoongemaakt,de auto uit de garage gereden en de draagmand van zolder gehaald.Toe het bijna tijd was om te vertrekken,wilde ik haar in de draagmand gaan doen.

Ze ging er als een speer vandoor,at hooi en witlof.Ik kreeg haar met geen mogelijkheid in de draagmand(zelfs niet met een handdoek,ze leek weer totaal tot leven te zijn gekomen.Dierenarts weer afgebeld.

Dit zelfde heeft ze een jaartje geleden ook gehad,voorderest nooit problemen gehad.

Kent iemand deze symptomen?

Ik hoor het graag,

groetjes Mandy :love:

Geplaatst:

ik heb inderdaad net wat rondgekeken op het forum,en bij deze verhalen stond dus echt dat konijntjes met eplileptische aanvallen,over de grond heen rolden.Dit heeft NukNuk niet gedaan.

Ik vraag me gewoon af wat het geweest kan zijn,aangezien ik haar met geen mogelijkheid bij de DA kon krijgen die dag...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .