patricia3 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Sind eergister eet en drinkt ons konijn aad niks meer. hele kleine beetjes af en toezei plast en poept ook niet veel. vandaag tussen 13 en 11 2x plaasen en 1 natte keutel( diarree achtig) ik heb vanavond hooi thee gemaakt maar dat moet nog afkoelen. is het normaal dat een konijn met diaree niks drinkt en eet?????
konijn1981 Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 nee en als ik jouw was zou ik maken dat ik bij een da kwam. een konijn mag zolang niet zonder eten dan kunnen de darmen stil gaan liggen
Dollie Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Zo snel mogelijk bij een dierenarts langs gaan. Niet eten kan binnen 24 uur fataal zijn.
patricia3 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 ik heb vanmiddag een afspraak bij de da ik laat het wel even weten hoe en wat
patricia3 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Geplaatst: 7 juni 2010 kom net bij da vandaan. verstopping en buikpijn. geen koorts. pijnstiller gekregen en ik moet hem bijvoeden. bedankt voor jullie reacties
lianne Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Heb je ook medicatie gekregen om de darmen te stimuleren? Dat is namelijk erg van belang bij een verstopping, het moet er immers uit en dat gaat vaak niet vanzelf bij een verstopping. Als het verstopping is kun je beter niet gaan dwangvoeren maar groene, natte groenten gaan geven als andijvie, peterselie en rucola.
Gast Geplaatst: 7 juni 2010 Geplaatst: 7 juni 2010 Ik sluit me aan bij Lianne. Masseren wil trouwens ook heel goed helpen bij verstopping.
Aanbevolen berichten