Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Gaat helemaal goed komen hoor Lilian. Anders dan stuur ik Meneer op haar af. (werkte bij Max ook een beetje toch?)
Joseeke Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Zo, ik heb even je hele topic doorgelezen.Jeetje wat vervelend dat ze opgenomen moest worden.Dit zal een spannende, lange dag voor je zijn. Zazou is met zijn 6 jaar een paar maanden geleden aan de oorholte geopereerd.Ze hadden hier een dikke knikker pus weggehaald.Hij had ook ontzettend veel geleden van deze operatie.Het heeft zeker 4 dagen geduurd, voordat meneertje weer fatsoenlijk at & keutelde.Mijn vriend dacht dat hij het niet zou halen.Konijnen kunnen 1 hoopje ellende zijn, als ze zich niet lekker voelen. Mini is nu bij de DA en is daar (net zoals bij jou) in goede handen.Ik ben benieuwd hoe het strax met haar gaat en zal je topic in de gaten houden.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 haha ja das waar! en hielp jet ook niet bij ibi toen ik zei dat ik haar stren toe kwam spreken als ze niet rap ging doen wat je zei? haha. maar kom jij dan wel met meneer mee? lijkt me gezellig:p
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 haha ja das waar! en hielp jet ook niet bij ibi toen ik zei dat ik haar stren toe kwam spreken als ze niet rap ging doen wat je zei? haha. maar kom jij dan wel met meneer mee? lijkt me gezellig:pja hoor dan kom ik wel met Meneer mee. En inderdaad heeft het bij Ibi ook geholpen.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 ben net gebeld door de da. Mini heeft de groente die had meegegeven een beetje op. Ook al een paar keuteltjes :-) mag haar nog niet ophalen, maar moet om 7uur nog even weer bellen. Hoop wel dat ze naar huis mag vanavond. Max zit steeds op plekken waar hij niet mag komen en vreet overal aan. En sloopt de qen...
Dollie Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Oh fijn! Ik hoop echt dat ze straks naar huis mag, ik denk dat ze in haar eigen omgeving zich ook wel prettiger voelt misschien. En Max moet de boel natuurlijk inet af gaan breken.
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 ach Lilian, duurt wel lang zo he. Maar het komt echt goed. Ze heeft in ieder geval weer een klein beetje gegeten.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 et moet toch neit gekker worden! max zat net weer te grommen en piepen toen ik de keuteltjes in het wctje deed. dat heeft hij neit meer gedaan sinds hij met mini is!
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ook dat komt goed Lilian. Meneer deed dat ook hier. Het is voor hem natuurlijk ook allemaal heel vreemd wat er gebeurd. Zijn vriendin is weg, komt ziek terug en gaat weer weg. Daar snapt hij natuurlijk helemaal niks van.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 Kortom: mientje moet weer thuis komen maar wel jammer dat jij en meneer neit meer langs hoeven komen
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 :rofl: Dan komen we wel gewoon een keer langs hoor. Hoewel het misschien beter is als ik Meneer dan thuis laat.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 lijkt me dan wel beter ja. mien zal het misschien leuk vinden, maar max en mener zullen de ontmoeting iets minder vinden denk ik maaar is meneer eng ofzo? we hoeven nog maar te dreigen dattie langs komt en ze gaan spontaan luisteren:p
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Meneer vind de auto rit al erg genoeg, dus dan denk ik inderdaad dat hij niet al te blij wordt van Max.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 gaat max weer stoer doen enzo.... net als tegen mij. wordt je ook echt bang van van dat gepiep:p
Gast Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 :rofl: Bezorg hem nou geen minderwaardigheidscomplex.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 dat zeg ik ook niet hard op maar alsie daar weer gewoon lief van word:p
Joseeke Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Fijn dat Mini al wat groentes heeft gegeten.Nadat Zazou geopereerd was, heeft hij ook een aantal nachtjes moeten verblijven bij de DA, omdat hij er heel erg beroerd aan was.Het is wat met die beesjes hè?
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 ja en dan neem je beesies voor je lol....... die van de AH zijn een stuk makkelijker:p onze grote (ah)beesie ligt al de hele dag braaf te wezen voor de tv:p
Amatjuh Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Heb net even alles bij gelezen. Jammer dat ze opgenomen moest worden.Mijn DA geeft altijd cisaral en caprofen mee en dat moesten ze ook de eerste paar dagen krijgen. Ik vind het wel raar dat dierenartsen ieder zo hun eigen beleid daarover hebben.Ik zou dadelijk (als je haar mag halen) wel vragen om darmstimulerende middelen, misschien heb je het niet meer nodig, maar zo zie je maar dat het handig is om in huis te hebben.Nog 50 min wachten Hopelijk mag ze snel naar huis.
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 kan bijna bellen!!!!! ach die 3 minuutjes maakt niet uit toch??
wupsie Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Geplaatst: 9 juni 2010 ga haar zo ophalen ze eet kleine beetjes. de DA heeft haar nog weer onderzocht maar kan niets geks vinden. ze is gewoon wat ongemakkelijk van de operatie. nu het op gang is houd ik goed in de gaten of ze blijft eten en anders geef ik haar weer een spuit dwangvoer zodat het zowieso tot morgen ochtend op gang blijft. ik tel gewoon weer de brokjes en de groentes zodat ik precies weet wat ze eet. ze wilden haar iegenlijk vanacht houden en dan morgen ochtend weer kijken. maar heb gevraagd of er de hele nacht iemand is waarop ze antwoordde: nou ja, we zijn er wel tot laat....ik slaap toch niet dus kan regelmatig gaan kijken dan is ze weer lekker thuis en kan max ook weer tot rust komen. hij zit nu steeds stil onder de eettafel.
Dollie Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ik zou haar ook opgehaalt hebben. :yes: bij Indy ging er wel om de zoveel uur iemand kijken, maar misschien omdat dat ernstiger (anders) was? Nou ja, in elk geval, je hebt haar zo lekker thuis en dan gaat ze héél goed haar best doen. Anders kom ik wel langs om een hartig woordje met de jongedame te spreken! (En ik ben er sneller dan Loura of Meneer.......!)
Amatjuh Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Aaah dat is goed nieuws! ga haar maar gauw halen dan!
Aanbevolen berichten