Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gister avond onze vlaamse reuzen eten geven. Normaal gesproken blijft onze voedster Limo altijd in de kooi, maar ze moest naar haar vriendje Sedan toe. Even kijken en snuffelen. Ik heb limo in haar kooi gelokt met vers gras en deurtje dicht.

Vervolgens Sedan. Ik geef hem bix hij gaat er op af en ik zie hem omvallen. Ik denk nog a hij gaat er lekker bij liggen.

Vervolgens wil ik zijn drink fles weer in zijn kooi doen en hij gaat ook zijn kooi uit en toen kwam de schrik, ik zag dat zijn achterkant wankelde. En soms viel hij gewoon om. Dit kan drie dingen betekenen. Een gebroken rug, een hernia, of een ziekte. Het was toen al 22.00 uur.

Ik heb gelijk de telefoon gepakt en de dierenarts gebeld. Daar aangekomen merkte hij dat hij druk pijn op zijn rug heeft. Nu kan hij geen breuk vinden, en heeft Sedan Pijnstillers gekregen en antibiotica tegen ontstekingen. Want hij denk aan een kneuzing van zijn rug. Maar als het vrijdag nog niet beter gaat, worden er foto's gemaakt om een breuk uit te sluiten, als het een breuk is, dan zal hij wel een spuitje krijgen helaas.

Geplaatst:

Het gaat nog niet beter met Sedan, morgen maar naar de dierenarts, dan zullen er denk ik foto's worden gemaakt. Ik vrees dus voor Sedan zijn leven. Ik denk namelijk dat we hem moeten laten inslapen.

Geplaatst:

Ho, ho, niet van het ergste uitgaan... Er zijn hier op BB best veel verhalen van konijnen die na een verlamming van de achterhand weer goed opgeknapt zijn. Er wordt in ieder geval voor Sedan geduimd! Sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .