daph-91 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 hoi, ik had even een vraagje voor een vriendin van me.. Ze heeft een teddy konijntje wat al een hele tijd last heeft van haar oogje... ze knipt het haar om de oogjes wel weg dus dat is de oorzaak niet. Ze heeft al een keer zalf gehad voor in het oog en toen is het iets verbetert maar het is niet helemaal weg gegaan... wat kan dit zijn?en wat kan ze eraan doen ( naast naar de da gaan natuurlijk)
daph-91 Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Geplaatst: 31 mei 2010 kan iemand mij hier iets over vertellen???
daph-91 Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Geplaatst: 1 juni 2010 Is er naar de kiezen gekeken? niet dat ik weet, zij is hier al eens eerder voor naar de da geweest en toen heeft ze dus dit zalfje gekregen.
Dollie Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Dan lijkt het me verstandig dat ze terug gaat naar de DA en dat er naar de kiezen gekeken wordt. Als er een haakje zit of één van de kiezen niet goed staat en die tegen de traanbuis drukt, kan het konijntje ook traanoogjes krijgen.
Aanbevolen berichten