Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hooi!

We hebben 2 konijnen, Twie en Waakie, en ik ging ze vandaag eten geven en toen zag ik dat Twie een beetje in een hoekje zat te bibberen. We hebben even geluisterd naar haar maag en we hoorden wel wat geborrel. Maar is ze nu ziek of niet, en wat moet ik doen?

Gister had ze wel perongeluk een klein stukje klimop gegeten, maar dat hebben ze al wel vaker soms perongeluk gegeten dus het lijkt me raar als ze er nu ziek van wordt. En ik had ze vanmiddag wel wat laat eten gegeven, rond 14 uur en normaal doe ik dat om 8 uur. Ik weet niet of het daaraan kan liggen maarja.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ja, dat dachten wij dus ook maar soms huppelt ze wel vrolijk rond. Ze at wel vanochtend, en keutelen weet ik niet precies.

Ja ik denk dat ik dat dan maar doe.

maar moet ik haar binnen zetten want ze zit nu wel buiten..?

Geplaatst:

Ja dat zal ik zeker doen.

ik heb haar nu binnen zitten en ze huppelt wel wat rond.

Dus ik kijk het wel even aan en inderdaad of ze heeft gepoept en eet en dan kijk ik wel of het morgen beter gaat.

Bedankt voor je tips!

Geplaatst:

Ja dat zal ik zeker doen!

Ze zit nu binnen en heeft weer gegeten, maar haar maag borrelt nog wel een beetje.

Mag ze weer naar buiten of toch nog een dagje binnen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .