twietje Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Hooi!We hebben 2 konijnen, Twie en Waakie, en ik ging ze vandaag eten geven en toen zag ik dat Twie een beetje in een hoekje zat te bibberen. We hebben even geluisterd naar haar maag en we hoorden wel wat geborrel. Maar is ze nu ziek of niet, en wat moet ik doen?Gister had ze wel perongeluk een klein stukje klimop gegeten, maar dat hebben ze al wel vaker soms perongeluk gegeten dus het lijkt me raar als ze er nu ziek van wordt. En ik had ze vanmiddag wel wat laat eten gegeven, rond 14 uur en normaal doe ik dat om 8 uur. Ik weet niet of het daaraan kan liggen maarja.Alvast bedankt!
nathalie b Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 In de hoek zitten en bibberen....lijkt mij een teken dat ze ziek is..Eet ze nog?Keuteld ze nog?Bij twijfel zou ik kontakt opnemen met een DA....
twietje Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Ja, dat dachten wij dus ook maar soms huppelt ze wel vrolijk rond. Ze at wel vanochtend, en keutelen weet ik niet precies.Ja ik denk dat ik dat dan maar doe.maar moet ik haar binnen zetten want ze zit nu wel buiten..?
nathalie b Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Als je zeker wilt weten of ze keuteld en eet zou ik haar even binnenhalen.....Maar ze zit niet de hele dag in een hoekje begrijp ik hieruit...?Hoor je haar tandenknarsen?
twietje Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Oke.Nee, soms dan huppelt ze gewoon rond en soms zit ze weer in het hok...en ze knarsetande niet.
nathalie b Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Ik zou het in ieder geval even goed in de gaten houden...zeker als je niet weet of ze wel keuteld en eet..
twietje Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Geplaatst: 30 mei 2010 Ja dat zal ik zeker doen.ik heb haar nu binnen zitten en ze huppelt wel wat rond.Dus ik kijk het wel even aan en inderdaad of ze heeft gepoept en eet en dan kijk ik wel of het morgen beter gaat.Bedankt voor je tips!
Bunny06 Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Nog 1 tip.. hou ze uit de buurt van de klimop als ze er vaker van eet. Nu gaat het misschien nog wel goed maar het gaat een keer fout..
nathalie b Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Nog 1 tip.. hou ze uit de buurt van de klimop als ze er vaker van eet. Nu gaat het misschien nog wel goed maar het gaat een keer fout.. Die was ik vergeten!.....
twietje Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Geplaatst: 31 mei 2010 Ja dat zal ik zeker doen!Ze zit nu binnen en heeft weer gegeten, maar haar maag borrelt nog wel een beetje.Mag ze weer naar buiten of toch nog een dagje binnen?
nathalie b Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Als ze zich verder normaal gedraagt zou je haar wel naar buiten kunnen doen maar houd haar wel een beetje in de gaten...Bij twijfel naar de DA gaan hoor!
Aanbevolen berichten