Gast Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Helaas heeft ze nog niet meer gegeten. Maar ik heb wel een keutel gevonden. Zucht........Ze ziet er wel zielig uit hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Ze keutelt nu vol op. Eerst plakpoep en daarna kleine keutels, maar het komt in ieder geval weer goed op gang. Ook eet ze steeds kleine hapjes groenvoer. We gaan de goede kant op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne-Marye Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Mijn meisje is gister geopereerd. Helemaal goed gegaan. Ze wilde alleen haar medicijnen niet vandaag dus ben terug gegaan voor injectie. Dwangvoeren is best lastig bij een pittege tante als die van mij. Dus vraag wel even aan dierenarts om het voor te doen voor het geval dat... Maar die van mij eet alweer alles gewoon zoals het hoort. En de wond ziet er goed uit.Heel veel succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Dwangvoeren heb ik helaas al de nodige ervaring mee. Ook Ibi moet er aan geloven nu. Ze eet namelijk helemaal niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Aah wat jammer.. Pijnstilling heeft ze wel gehad?Succes ermee ook voor vannacht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Ja pijnstilling heeft ze gehad hoor. Heb er net ook wat dwangvoeding ingekregen.Hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Ja het zal vast morgen beter gaan, maar het blijft toch spannend tot alles weer normaal functioneert he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Inderdaad. Het breekt mijn hart echt hoor, ze is zo'n klein hoopje ellende om te zien nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Dat had ik bij Svennie ook. Ik had echt het gevoel van als ze er maar niet tussen uit piept. Niet dat ze zo slecht was, maar toch je houd het in je achterhoofd. Gelukkig is het toch goedgekomen en dat zal bij Ibi ook vast gaan gebeuren het is alleen moeilijk om dat nu te geloven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Hoe is het nu met Ibi? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ben ik ook benieuwd naar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb dezelfde vraag als Iris.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ook ik sluit me bij het rijtje aan. :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Met Ibi gaat het niet zo goed. Ik heb haar vannacht moeten dwangvoeren. Ze heeft net wel 3 hapjes peterselie gehad, maar voor de rest wil ze nog steeds niet zelf eten.Ze keutelt gelukkig nog wel goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Oei, dat wordt dan in ieder geval je meisje een paar keer in de houdgreep om de dwangvoeren. :frown:Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat ze zelf weer gewoon verstandig gaat eten hoor. Knuffel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Neem ze de dwangvoeding wel goed aan? Keutels zijn positief! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 De dwangvoeding gaat er wel in hoor. Gister avond zonder problemen, nu met een hoop gespartel. Ze lijkt dus in ieder geval wel weer een stuk wakkerder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Goed nieuws! Dat vind ik in ieder geval positief.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 misschien dat de pijnstilling toch niet helemaal goed werkt? balen dat het zo moeizaam gaat zeg!!(dit gaan we maar heel ver wegstoppen voor 8 juni en iris haar verhaal maar ff op de voorgrond zetten:)) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ik moet haar ook iets meer pijnstilling geven nu. Dus ik ben benieuwd of het effect heeft.Ze moet nu toch wel iets beter haar best gaan doen van mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 helemaal mee eens! anders kom ik haar streng toespreken! hoop alleen niet dat het nodig is. Wat een pokke en rijden zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Kom op Ibi, eten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Kom op Ibi... food is goooood :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ibi heeft een stukje peterselie gegeten en ze heeft wat in de kooi rondgehupst. Iets meer pijnstilling lijkt dus iets te werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 een voorzichtige ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten