Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Een hele voorzichtige Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 wel goed duielijk maken dat ze het goed doet he:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Tuurlijk doe ik dat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 jeetje wat vervelend dat je nu nog steeds in die spanning zit.. hopelijk gaat het gauw beter en kan je weer lekker genieten van je vrolijke nijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 heel veel beterschap met Ibi... Ibi eet meiske eet!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb net even contact gehad met de DA, ik moest haar metocloral geven en als het om 16.00 uur nog niet beter gaat, moet ik weer even contact opnemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Jeetje, ik was wel erg positief dus.. Kom op Ibi, eet gewoon! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Kleine jippie: Ze heeft een 1/3 van een andijvieblad gegeten en een paardebloemblad en een stukje peterselie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Jeuj!Dat komt door de positieve vibes van Lianne. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Als positieve vibes zo goed werken krijgt ze er vanuit Groningen ook nog een heleboel! Of Ibi zal wel denken, neee niet weer naar de dierenarts! Dan maar eten..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 hahahaha, wat het ook is, het gaat de goede kant in ieder geval op. Ze heeft net ook een blaadje witlof gegeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Fijn! Gaat goed zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Kijk dat horen we graag!!! Go Ibi Go! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Top!! Goed zo :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 *helpt iris har met de positieve vibes vanuit groningen* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 En ze blijft kleine beetjes eten. :yipi:Metocloral doet dus goed zijn werk. Morgen gaan we even op controle, maar het gaat dus de goede kant uit nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Fijn te horen dat ze weer eet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Successie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Gelukkig:D Hapjes en keutels:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Fijn dat het beter gaat!Hier krijgen ze zowel caprofen als cisaral om de 12 uur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ibi eet haar groente al weer zelfstandig, dus het gaat nu echt de goede kant op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 En ook de biksjes worden weer gegeten. :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Jeeeeejj! Dan gaat het helemaal goed komen hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 mei 2010 Delen Geplaatst: 29 mei 2010 Ibi is vanochtend op controle geweest. De wond zag er goed uit. Ze eet ook weer helemaal normaal en hoeft geen metocloral meer. Ik mag ook gaan afbouwen met de pijnstilling. Al met al is het dus behoorlijk mee gevallen.De DA vertelde trouwens nog dat ze niet vaak zulke actieve eierstokken zag. Ze was zelfs al bezig met weer schijnzwanger zijn/worden.Ik heb dus zeker een goede beslissing genomen door haar te laten castreren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten