Chani Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 ik zou gewoon vandaag even langs een DA gaan, zoals je al van plan was. HEt zou EC kunnen zijn, maar ook oorproblemen zoals gezegd is. probeer jezelf niet op voorhand al helemaal gek te maken. het is goed om alert te zijn en je moet ook echt wel even naar een DA, maar wie weet is het iets relatief onschuldigs. sterkte/beterschap
Marg Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 Bedankt, ik heb gister even gekeken in haar oortje, maar daar is natuurlijk niets aan te zien.Ik heb net een kk da gebeld, maar die telefoniste wist er ook niks van geloof ik. Ze zou het met de dierenarts overleggen en als het iets erg was, zouden ze terug bellen om te vertellen wat te doen. Vanavond van half 7 tot half 8 is er spreekuur. Ik ga dan even langs met Fudge + de camera...
Marg Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 Hallo iedereen, ben net bij de dierenarts geweest..Was vreselijk wachten daar, 3 katten tegen 1 konijn. Fudge stampen Kwam er ook nog een duitse herder binnen. Blaffen, grommen ect..maar toen ik eindelijk aan de beurt was moest ik daar Fudge in de 'houdgreep' houden terwijl de dierenarts in haar oortjes keek. bleek het GELUKKIG GEEN E.C te zijn :DWel een oorontsteking.. moet nu 1x daags oordruppels in dr oortjes doen. over een week terug voor controleMaar bedankt iedereen voor jullie aanwijzingen en hulp!
Bunny06 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Okee.. Een oorontsteking is ook niet leuk maar een stuk beter dan E.c. Je bent er gelukkig op tijd bij en hopelijk is het snel over
Marg Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 dankje ze zei ook dat veel konijnen dit probleem hadden..
Aanbevolen berichten