Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En oja hij had dat spul dus afgemeten en zei nog net op tijd: ze is zo'n kilootje of 2 toch?!

Gelukkig heb ik haar pas gewogen, want ze is maar 1,6 kg! Toen kon hij weer wat spul eruit spuiten...

Geplaatst:

Zo.. anders was het een overdosis!..

Je moet nu afwachten tot de longontsteking weg is door de injectie?

Je kunt inderdaad beter 20min reizen voor een kkda dan 2min voor een 'simpele' da.

Hoop dat ze snel hersteld..!

Geplaatst:

Ik weet niet wat voor een injectie ze heeft gehad, maar het gaat al iets beter! Ze is zeker nog niet beter, maar voor het eerst sinds 2 weken denk ik ja het gaat wat beter :D Ze is wat minder benauwd enzo.

Ze eet alleen nog steeds geen hooi, maar we plukken 2x per dag vers gras en dat gaat er goed in.

Geplaatst:

Natuurlijk krijgt ze ook elke dag groenten en ook biks. Ze eet hier niet veel van, maar wel veel van het gras :)

Alleen voel ik nu weer een bult op haar rug... Wel op de plek waar ze eind april haar inentingen heeft gehad. De bult zit los, is heel makkelijker heen en weer te schuiven..... Kan dat nu nog van het inenten?

Geplaatst:

Ja dat is van de inenting.. Gewoon een klein bultje he?

Mijn Witje heeft ook nog steeds die bult zitten terwijl het van de enting van dacht ik 2 jaar geleden kwam.. Dus niet alle bultjes verdwijnen weer..

Geplaatst:

Het is inderdaad een klein bultje, maar wel heel goed heen en weer te bewegen. Gaat niet meer weg dus?

Enne goed nieuws! Precies 3 weken geleden heb ik haar binnen gezet en volgens mij is ze weer beter :D

Wil haar dus volgende week weer naar buiten doen, want merk echt niks meer van die benauwdheid.

Wordt vast leuk (dus niet) om haar weer terug te koppelen aan de andere 6...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .