Successie Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Welke dierenarts moet je hebben?Werkt er bij u in de praktijk een dierenarts die verstand heeft van konijnen? Welke dierenarts?Welke afstudeer richting heeft deze dierenarts gekozen tijdens de opleiding?Met welke dieren heeft deze dierenarts de meeste affiniteit?Hoe vaak gaat deze dierenarts naar bijscholing over konijnen?Wanneer/hoe vaak werkt deze dierenarts?Hoe zit het met konijnkundigheid?Hoe vaak voeren jullie castraties uit bij konijnen? En sterilisaties? Hoe vaak gaat dit mis? Welke narcose gebruiken jullie voor konijnen?Op welke manier behandelt u een konijn met een gasaanval?Wat adviseren jullie de eigenaar van een konijn met doorgroeiende voortanden?Hoe vaak hebben jullie ent-dagen en in welke periodes van het jaar?FinancieelWat kosten de entingen op een entdag en wat kosten ze buiten deze dagen?Wat kost een consult voor een konijn?Wat kost een huisbezoek?uhm, wat zijn de 'goede' antwoorden bij bjivoorbeeld de narcose en gasaanval,, want ik kan de vragen wel gaan stellen, maar dan weet ik nog niets.Mijn dierenarts heeft trouwens geen entspreekuren, je kan er altijd terecht dat is fijn:D
pechkonijn Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Bij alle dierenartsen kan je altijd terecht voor een enting. De entspreekuren zijn juist een goede service omdat de enting dan een stuk goedkoper is. De entstof is, eenmaal aangebroken, namelijk maar zes uur houdbaar. Uit een flesje entstof haalt een dierenarts tien (dacht ik) entingen. Als je buiten het entspreekuur een konijn laat enten, betaal je dus voor het hele flesje, i.p.v. voor een enkele entdosis. Tijdens een entspreekuur kan een dierenarts het maximale aantal entingen uit een flesje halen, waardoor hij/zij een veel gunstigere prijs kan rekenen.
Successie Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Geplaatst: 22 mei 2010 Ja, volgens de dierenarts is het maar 7.50, en merkt de klant er bijna niets van in prijs, en de meeste dagen zijn er wel meerdere inentingen....Maar goed.. Welke narcose gebruiken jullie voor konijnen?Op welke manier behandelt u een konijn met een gasaanval?Wat adviseren jullie de eigenaar van een konijn met doorgroeiende voortanden?
Aanbevolen berichten