chantal40 Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 En dan nog een vraag, mijn konijn heeft sinds de enting (23 april) een dikke bult op zijn rug. Ik kan hem vastpakken en bewegen, hij zit "los" zeg maar. Is dit nog steeds van de enting? Of is het toch een tumor? Hij is behoorlijk, maar lijkt niet echt veel groter meer te worden. Ik ga er morgen mee naar de DA, maar was toch even benieuwd naar jullie mening.
Debbie Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Mijn Herbie heeft dit wel gehad van een enting. Het was een flinke schijf.Heb het destijds wel na laten kijken door de DA maar was een entreactie. Het is geslonken en weg gegaan.
desi Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Heeft mijn Fien ook gehad en een behoorlijke bult ook zeg!!! Maar hij is wel weg nu, maar het duurde een aardige tijd hoorWas ook een ent reactie:yes:
Successie Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 ja, als het meteen na het enten komt en ook op die plek zit, is het niet in eens een tumor.Ook al betekend tumor zwelling, en is het dus feitelijk een tumor;).Hou het in de gaten, het meot langzaam kleiner worden.
chantal40 Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 oke, ik vind het zo lang duren. Het is ook gewoon van een afstand zichtbaar, zo groot... Ik ga toch voor de zekerheid even naar de DA, ik pak mijn konijnen heel weinig op, dus wie weet zat het er ook al direct na de enting, maar ik kan het me zo niet herinneren.
Aanbevolen berichten