Mvrcarlaa Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Hallo Snuifje moet morgen weer onder het mes, zoals vele weten zijn de voor tandjes verwijderd wegens een gebitsprobleem, Gister bij de vaccinatie is d'r een controlen geweest en der zit nog één stiftandje die recht vooruit groeit.Hoe langer het wordt, hoe meer last ze der van krijgt. het is wel fijn der met de DA afgesproken dat '' als der nog iets gevonden zou worden '' het kosteloos weg wordt gehaald.Ook al zou der kosten aan zitten dat zijn de nijntjes ook zeker waard ! Daarbij zal onze verhuis datum ook wijzigen voor het belangen van Snuifje :yes:
raylaatje Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Succes morgen! Fijn dat jullie er trouwens rekening mee houden met het verhuizen..
Mvrcarlaa Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Dankje !.. Om 13:00/ 14:00 bellen hoe het is gegaan, pff dat wachten....
Mvrcarlaa Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb om 12:55 gebeld, kon niet wachten...Alles is goed gegaan, en ze was weer wakker.Me vriend is d'r nu gaan halen ( na zijn werk ), Want we hebben maar één auto.
Kimm_ Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Gelukkig dat het goed is gegaan! Bij welke dierenarts zijn jullie geweest, ik zie dat jullie in zuid-limburg wonen net als ik.Ons konijntje gaat maandag onder het mes voor het verwijderen van de voortanden, ik vind het superspannend!
Aanbevolen berichten