annieaardbei Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Ik ging Tiko net even borstelen en toen voelde ik een bultje in zijn nek. Ong ten grootte van een knikker. Ze zijn 28 april ingeënt, zou het nog een entreactie kunnen zijn?? Ik vind het daar zelf wel erg laat voor. De bult zit wel op de plek waar hij geënt is...Ik ga sowieso de bult even in de gaten houden en adh daarvan de DA bellen of er ze daar even naar kunnen kijken en of ze er iets aan kunnen doen (neem aan van wel daar is het tenslotte een DA voor)
annieaardbei Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 uhm ongeveer. heb nog maar even precies gevoeld. de bult zit achter het rechteroortje en voor de schouderbladen.
annieaardbei Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 Ik kan de bult vastpakken en bewegen en tiko laat niet zien of het pijn doet..
Gast Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Dan denk ik een entreactie. Het kan best lang duren voor die weggaan, maar ik zou het evengoed eventjes in de gaten houden.
annieaardbei Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 kan dat nog zo lang na de enting?? De eerste week was er namelijk niks.. heb ik iedere dag even gevoeld. Ik hou het wel in de gaten! mocht het iets anders zijn ben ik er op tijd bij.
annieaardbei Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 Oke dankjewel voor je snelle hulp ben weer wat gerustgesteld.
Bunny06 Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Die van mij heeft het nog steeds.. En dat kwam van een enting, ik gok die van 1,5 jaar geleden.. Zal denk ik ook niet meer weg gaan..
Aanbevolen berichten