Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zag bij een ander topic enkele foto's van de wond, van een castratie en toen twijfelde ik of de wond er nu wel goed uitziet van mijn meisjes (dus hopelijk is het niet te erg dat ik dit topic omhoog haal) Ik heb voor het zekerste maar een gemaild naar de DA met de foto's, maar wat vinden jullie? Het is nu toch zo'n 3 weken geleden dat ze gecastreerd werden en die foto's zijn van gisteren getrokken.

Deze van Walnoot ziet er toch goed uit volgens ons:

2vt6z2g.jpg

Van Wabbertje zit er precies een korst op:

33dcv2w.jpg

2iszgxu.jpg

aangepast door W&W
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Poeh, ik vind het lastig te zien op deze foto's, zeker omdat er al weer wat haar zit. Dat bruinige zijn dat gewoon korstjes?

Van Walnoot ziet er goed uit in ieder geval.

Geplaatst:

Ja, dat zijn korstjes, is dat normaal? Ze zijn ook al wat ouder, dus misschien heeft het daarmee te maken?

Geplaatst:

Of het normaal is weet ik niet, maar als de huid verder niet rood is, lijkt me niet dat er een probleem is. Misschien geneest ze wat minder snel. Dat verschilt ook per dier natuurlijk. Je kan altijd de DA even bellen natuurlijk als je het niet vertrouwd. Maar ik vind het er niet ontstoken uit zien in ieder geval. Nou ben ik geen arts natuurlijk, dus ik weet het ook niet zeker.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .