Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik kreeg gister een lijst door waarop stonden welke DA's, veel verstand hadden van konijnen. Alleen bij de provincie Drenthe stond niks.

En laat ik nu net in Drenthe wonen :P

Dus naar welke DA gaan jullie?

(graag de plaatsnaam erbij :he: )

Groetjes, Michelle

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou naar het Dierenziekenhuis in Groningen gaan.

Ik woon zelf in Assen en ben al bij alle dierenartsen hier geweest maar bij geen enkele had ik het gevoel dat ze veel verstand van konijnen hadden..

Mijn vaste da stelde een hele andere diagnose dan nu mijn huidige kkda in Groningen.

Ben ook een keer in het weekend voor een abces ergens geweest in Assen die een verkeerde behandeling mee gaf, en mijn vaste da zei er niks van toen ik er die dag erna langs kwam..

Bij weer een andere heb ik weer andere akelige dingen mee gemaakt.

Nu moet ik een tijdje reizen met mijn konijn (vaak in de trein, ov) maar dan heb je tenminste goed advies.

En ze geven niet alleen goed advies maar gaan leuk met de dieren om. Ze geven ze veel aandacht tijdens het controleren e.d.

De kkda is Magreet en ik ben er heel erg tevreden mee.

En wat betreft de dierenartsen hier in Assen; Iedereen heeft er natuurlijk hun eigen ervaring mee die waarschijnlijk weer anders zijn als die van mij. Vandaar dat ik geen namen ga noemen.

aangepast door Bunny06
Geplaatst:

waar in drenthe woon je? noord drenthe of zuid drenthe is nogal een verschil natuurlijk ;) ik ben zeer tevreden over dierenpoli Sappemeer. Woon je bijvoorbeeld bij Zuidlaren is dat prima te doen. maar woon je in coevorden zou ik toch eerder naar overijsel gaan dan naar groningen :P

Geplaatst:

kijk dan is Sappemeer of groningen toch wel een eindje weg:p maar daar in de buurt weet ik geen dierenartsen dus daar kan ik je verder neit mee helpen

Geplaatst:

Opzich is Groningen vanuit Hoogeveen goed te doen, met de trein. Is misschien iets van 25 min. reizen en dan nog 5 min. lopen.

Of de dierenarts uit Hoogeveen konijnkundig is, moet je even opzoeken in die konijnkundige lijst.

Geplaatst:

Daarom heb ik dit topic ook geopend. Omdat ik geen kk kon vinden in Drenthe. En op de lijst stond ook niks in drenthe.

Heb nu een mail gestuurt naar die dierenkliniek in Hoogeveen :D

Geplaatst:

Dat een dierenarts niet op de lijst staat, wil niet perse zeggen dat ie niet KK is, alleen dat er geen BB-ers zijn met ervaringen met deze DA. Dus moet je zelf op zoek..

Geplaatst:

Volgens een andere konijnensite site zitten er 2 in Emmen, 1 in Meppel en 1 in Steenwijk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .