dawnster Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Hoi,Ik kwam er net achter dat Snoop een zwarte nagel heeft. Of tenminste haar nagel is niet zwart, maar het gedeelte waaruit het nageltje groeit. Zover ik kan zien aan haar gedrag heeft ze er weinig last van. Ze eet en drinkt prima, rent, springt en doet haar ding. Maar het ziet er niet echt goed uit. Hoe zou dit komen? En zou het van zelf weg gaan? Ik neem haar niet zo graag mee op stap naar de DA. Aangezien ze door haar E.Cuniculi bij stress weer verlamd kan raken. En het is nogal een stresskip buiten haar eigen vertrouwde hok. Wat zal ik doen?
Wanda86 Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Misschien een bloeduitstorting???Verder zou ik het ook niet echt weten, sorry... Succes!!
pechkonijn Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Zo ziet een bloeduitstorting onder de nagel bij een mens er in elk geval ook uit, dus ik zou ook gokken op een bloeduitstorting. Als het mijn konijn zou zijn zou ik het nog even aankijken, zeker als hij er geen last van heeft. Maar ik weet het niet zeker hoor...
dawnster Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Geplaatst: 13 mei 2010 Een bloeduitstorting,...daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Dat zou natuurlijk goed kunnen. Dat zou toch vanzelf over moeten gaan. Maar ja...hoe komt ze daar nou weer aan? Het is wel een wildebras, ze zal wel weer iets vaags uitgespookt hebben waarna ze verkeerd terecht is gekomen. Ik hoop dat het in de loop van deze week minder wordt. Hoelang zou zoiets kunnen duren?
pechkonijn Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Nou, bij mensen duurt een bloeduitstorting onder de nagel heeeel lang. Die moet er gewoon uitgroeien. Maar dan heb je er al lang geen last meer van. Het zou kunnen dat ze met haar nageltje ergens aan is blijven hangen?
dawnster Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 Nee ze heeft geen medicatie. Al heel lang niet meer.
Bunny06 Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Ze heeft er nog wel gevoel in? En haar nagel zit goed vast?Ik zou ook in de gaten houden tot hoever het 'zwarte' gaat en of het niet uitbreid..
Lonka Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 nog enige verandering geconstateerd? Trekt het zwarte al weg? Je zou kunnen proberen het pootje in sodawater te weken, wellicht is het gestold bloed wat zo wegkomt
Jolinde Geplaatst: 30 oktober 2020 Geplaatst: 30 oktober 2020 Hallo, mijn konijntje heeft dit ook. Is het bij jou uiteindelijk gewoon uitgegroeid bij snoop? Groetjes!
Mira11 Geplaatst: 30 oktober 2020 Geplaatst: 30 oktober 2020 4 uur geleden zei Jolinde: Hallo, mijn konijntje heeft dit ook. Is het bij jou uiteindelijk gewoon uitgegroeid bij snoop? Groetjes! Dit is al een heel oud topic dus ik verwacht niet dat je een antwoord krijgt. Je kunt ook zelf een topic openen en de vraag in de groep gooien als je dat wilt.
Aanbevolen berichten