Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn teddy widder van 2 maanden staat vanaf gister zijn rechter oor omhoog...

Moet ik me eigen zorgen gaan maken of is dat 'normaal' ???

Geplaatst:

Ik geloof dat dat met de oren nog alle kanten op kan. Toen mijn voedster 8 weken was stonden de oren omhoog, later werden het hangoren en uiteindelijk zijn het toch weer staande oren geworden.

Geplaatst:

Ik weet wel dat het vaak bij rasloosjes is, dat 1 hoor omhoog staat. Daar hoef je je nergnes zorgen over te maken. Maar een teddy widder, is dat een echt ras? Ik ben niet zo vna de rassen.. Het kan mischien een foutje zijn maar het kan mischien ook iets anders zijn.

Geplaatst:

Volgens mij komt dat net zo goed bij raszuivere dieren voor hoor, wel minder misschien, omdat het niet 'hoort', maar toch. De NHD van Manon73 heeft ook staande oren. Zou me nergens druk om maken.

Geplaatst:

Dit gebeurd wel vaker hij/zij is nog erg jong. Grote kans dat het straks weer omlaag hangt. Heb zelf ook Teddy widders en het komt wel goed. Lekker van genieten vind het wel eigenwijs staan.

Geplaatst:

Haha ja het staat zeker eigenwijs! Vind het ook totaal niet erg hoor, maar was bang dat er misschien wat was, maar ze oortje is verder ook niet vies.

Bedankt!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .