Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn arme nijntje toch. helemaal kapot geschrokken ben ik me toen hij opeens omkieperde na een vrolijk huppeltje en met zijn lijfje en pootjes begon te trekken. goddank dat kiko hem net nog uit een hoekje had gejaagd voor het begon. ik heb mijn arme nijntje dus maar lekker vastgepakt zodat hij wat rustiger werd. maar hij probeerde weer recht te gaan staan en kieperde weer om en zo lag het arme schatje in mijn armpjes. direct pap gebeld, die was onderweg. DA gebeld en ik kon goddank direct terecht. eenmaal bij de DA kon hij weer een beetje rechtop tegen mij aan zitten. in het reismandje kon gewoonweg al niet want hij kieperde weer om en dan met pootjes trappen en daardoor deed hij zich meer pijn als wat anders. dus dan maar na de DA tegen vrouwtje aan. ik dacht echt dat hij me nu in de steek ging laten, dat mijn nijntje nu naar de nijntjeshemel ging. goddank dat vrouwtje zo snel was met ingrijpen dus. bij de DA spuitjes gekregen voor de zwelling in de hersentjes en voor de pijn dat al het nog eens zou gebeuren hij geen pijn zou hebben.

maar nu moet potter dus rustig aan. vrouwtje heeft de eerste nacht letterlijk en figuurlijk naast zijn kooitje geslapen net als kiko. ze mogen momenteel niet saampjes omdat potter moet rusten. hij vind het maar niks normaal is hij de hele dag uit. nu mag hij een uurtje uit en moet hij weer dat rotkooitje in terwijl kiko wel uit mag. alleen nu dus het grote probleem zodra potter even een uurtje uit mag rent kiko achter hem aan en laat hem niet met rust, alleen is dat momenteel te veel voor potter. nu heb ik vannacht kiko dus maar binnen in het hok gezet zodat potter even een nachtje de woonkamer voor zich alleen had maar hier kan ik toch niet eeuwig mee door blijven gaan? als potter in zijn kooitje ligt dan liggen ze bijna tegen elkaar aan. alleen nog de tralies ertussen maar zodra pottertje uit kan is het hels. kiko blijft maar achter poter aan jagen en potter krijgt zo zijn rust niet, zn oogjes worden heel groot en dan grijp ik dus maar weer in. maar iemand enig idee wat ik hierin kan doen? het kan zijn tuurlijk dat ze opnieuw de rangorde moeten bepalen maar ik weet het niet. alle ideetjes zijn welkom...

nathaliekuh.

Geplaatst:

misschien jaagt kiko achter potter aan omdat hij zijn speel maatje ist ofzo ?

ik denk niet dat ze opnieuw de rangorde moeten bepalen hoor , wel kan het zijn dat potter anders ruikt door de DA , en dat dat even wennen is , maar die geur raakt ie wel kwijt.

Ik zou ze gewoon niet te gelijk los laten of anders een panelen ren regelen , zodat ze beiden los kunnen zonder elkaar op te jagen

Geplaatst:

Ik zou de hokken tegen elkaar aan laten staan zodat ze elkaar wel kunnen zien en ruiken, zodat ze niet vervreemden van elkaar en ieder een eigen ren als dat kan of anders om beurten los.

Geplaatst:

Vergeet het helemaal te vragen,maar hoe is het nu met pottertje? kan hij gewoon lopen,eet, drinkt en keutelt hij goed? Ik vind het echt sneu voor hem.

Geplaatst:

hij voelt zich gelukkig een heel stuk beter hoor. zodra hij thuis was heeft hij al anderhalf bakje water en anderhalve bak voer gegeten. normaal krijgen ze maar een bakje maar ik had nu zoiets van laat maar knabbelen dan sterkt die misschien nog wat aan. dus plassen en keutelen doet die gelukkig goed. je merkt wel wat gebeurd is hoor. hij is rustiger en ligt veel meer lekker op de mat in de woonkamer en hij is veel sneller vermoeid. onderhand kunnen ze wel weer samen uit al moet ik soms even snel ingrijpen, al gaat het op zich best goed.. gelukkig maar dat hij er nog is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .