Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Misschien een andere dierenarts nemen? Er zitten er een aantal in Borne, Hengelo en Oldenzaal... weet niet welke voor jou het dichtstbij is...
Jsmn Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Hengelo zit er 1 aan de robert stolzstraat en je hebt dierenkliniek hengelo. Ik zit bij de 1e en vind deze totaal niet prijzig eerlijk gezegd Maar dat moet wel dichtbij voor je zijn natuurlijk.
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ik last dat er in vriezenveen das 10 bij mij weg ook een hele goede moet zitten
ZaZa Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Plaatje van een teek: http://www.drentschepatrijshond.org/upload/hanneke/teek.jpg Zo dan :yes:
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 bah dat ding is eng heb dr zelf ook wel eens 1 gehad maar vind ze erg vies:D
wenerlover Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Geplaatst: 8 mei 2010 nou ik heb de dierenarts gebeld hij zij dat het niet ernstig genoeg was dus ik moet maandag even langs komen hij zei ook dat het geen kanker kon zijn maar abesesjes zoals lonka al zie bram is verder wel goed hij eet en drinkt nog steeds super en is heelijk vrolijk maar ik ga toch maandag met hem even langs naar de da
Lonka Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 Succes bij de da. Ik hoop dat het meevalt met de behandeling van Bram en dat de bultjes snel weg zijn.
raylaatje Geplaatst: 8 mei 2010 Geplaatst: 8 mei 2010 nou ik heb de dierenarts gebeld hij zij dat het niet ernstig genoeg was dus ik moet maandag even langs komen hij zei ook dat het geen kanker kon zijn maar abesesjes zoals lonka al zie bram is verder wel goed hij eet en drinkt nog steeds super en is heelijk vrolijk maar ik ga toch maandag met hem even langs naar de da Waarom zou het geen kanker kunnen zijn? Hopelijk is Bram in ieder geval snel weer beter.
wenerlover Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Geplaatst: 8 mei 2010 de dierenarts zei dat gewone kanker niet zo gek veel voorkomt bij konijnen
raylaatje Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Jammer dat je dierenarts zoiets zegt zonder het dier gezien te hebben. Volgends mij valt dat namelijk nog best tegen, en anders zou Bram alsnog een uitzondering kunnen zijn.
Aanbevolen berichten