wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 ik was net even bram aan het aaien en toen voelde ik allemaal bobbels op zijn wangen als ik ging zoeken wat het was kon ik niks vinden wel voelen het zou toch geen kanker zijn hij is net 3 geworden en nog jong dus eigenlijk hij maakt verder geen zieke indruk hij is vrolijk en eet goed
_Danielle Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Tja, als je je zorgen maakt, is het enige wat je kunt doen naar de DA gaan denk ik..
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ik kan niks vindenzal morgen proberen met een kammetjehij doet hem niet zeer als je dr aan komt
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 (aangepast) geen pijn is een goed teken. Ik denk dat het klitten zijn. Mijn konijn heeft dat ook een paar keer gehad, kleine hoopjes vervilt haar, die je niet ziet, maar wel voelt als je langs zijn kaaklijn/wang aait. Mocht het dat zijn, probeer dan niet de klit weg te halen. De truuk is, om voorzichtig de vacht los te maken van de klit ipv de klit van de vacht. 7 mei 2010 aangepast door Lonka
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 klitten zijn het niet daar zijn ze te klein voor ik heb iets dr uit kunnen trekken this een beetje geelwit achtig en het plakt en is stevig
ZaZa Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 (aangepast) Teken ? Een opgezwollen teek zit redelijk vast, die moet je dus een beetje lostrekken en dan is hij niet geel, maar grijswit.Dus dat lijkt het ook niet te zijn.......... Geen idee verder.........Als het aan de huid vast zit, zou je er mee naar de DA kunnen gaan...Zit het in de vacht, zou ik me minder zorgen maken........ Plaatje van een teek: http://www.drentschepatrijshond.org/upload/hanneke/teek.jpg 7 mei 2010 aangepast door ZaZa
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 uhm... zit Milo alleen? of is hij besproeid door een ander konijn, waardoor z'n vacht is gaan klonteren?
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 het is ook geen teek want dat d8 ik eerst ga morgen de da maar eens bellen bram is verder zeer actief eet goed hooi en brok en drinkt ook goed
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 moet zeggen dat ik mijn suggestie wat leuker vind dan jouw plaatje, ZaZa....
ZaZa Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ja, ik vind hem achteraf ook wel wat groot uitgevallen....
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ik zou toch haast denken dat het hormoon bultjes zijn het is zo gigantisch actief
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 maar goed dat ze in het echt niet zo groot zijn, dan heeft zo'n teken pincet ook niet zoveel nut meer....
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 als het echt aan de huid zit, is het misschien een beginnend abces...
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 een abes is toch meestal 1 bult bij hem zit op 1 wang al een stuk of 10 kleine bultjes en bij de andere wang is het net zo
ZaZa Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Apart hoor...Geel plakkerig, dan denk ik aan pus...Konijnenpus is net stopverf.
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Een abces hoeft niet maar 1 bult te zijn... het kan beginnen met kleine bultjes, vaak verstopte poriƫn, waardoor talg niet meer weg kan komen. Door die verstopping hoopt de talg zich onderhuids op en kan gaan ontsteken. Als je dat hebt met 1 talgkliertje, is het wat wij kennen als mee-eters/kleine puistjes. Als het echter verder ontstoken raakt, kan een gebied ontstoken raken, waardoor meerdere bronnen als het ware 'samensmelten' tot 1 grote ontsteking. Een abces is hetzelfde als een puist, maar dan eentje, die onderhuids blijft/groeit en niet uitbarst naar buiten.
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 hmm dan zou het dat nog wel eens kunnen zijntoen ik dr wat uit trok wat een beetje geelachtig en het plakte
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb eigenlijk maar 1 advies.... kk da en die laten kijken wat het precies is..
Jsmn Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Heh bah haal dat plaatje eens even weg Gadverdakkie.. moet nog slapen straks <:o)Geel/plakkerig denk ik ook aan pus/etter.. Misschien toch een ontsteking(kje)? Morgen maar naar de da dan lijkt me. Succes!
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 gaat goed hier met de dieren dus heb laast net 825 euro moeten betalen voor mijn hond
Lonka Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Die nijnen van mij weten de laatste tijd ook wel raad met mijn bankrekening... :(
wenerlover Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb echt alles over voor mijn dieren maar soms kun je die dierenartsen wel wat doen toen ik de rekening zag bij de balie zei ik meteen wat een afzetterij
Aanbevolen berichten