Stampyy Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ik denk dat dit bij gezondheid hoort,maar als het fout staat..sorryWat moet het ideale gewicht van Starlight zijn?Zeg maar..hoe zwaar mag ze zijn? Ze is nu 6 maand en 8 dagen.Haar moeder is wel(voor hoever die man wist..)raszuiver,alleen haar vader wist die man zeker dat die helemaal niet raszuiver was. Zo ziet ze eruit(de meest recente foto)
chantal40 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 wat voor ras is haar moeder? en is haar vader klein, middel of groot??
Stampyy Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 Euh.. Hij vertelde dat dat een ''raszuivere'' hangoor was(de moeder)En de vader..? ik weet niet, die was doodgebeten door zijn eigen hond,want die was uit het hok gevallen.....En meer weet ik niet :(
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 en je weet niet wat voor hangoor? want er is nogal een verschil in "hangoren"
chantal40 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Idd... dwerg hangoor, grote hangoor... euhm meer kan ik even niet verzinnen Het gaat meer om de grootte van de ouders dan direct om het ras... waren pa en ma klein, middel of groot? Want dan kun je daaruit afleiden hoe zwaar je konijn moet zijn... Volgens mij kun je zelf ook wel voelen/zien of je konijn te dik of te dun is, ik weet zo even niet direct hoe, maar misschien dat anderen hier ook wat meer over kan zeggen Volgens mij kun je ook aan de oortjes zien hoe groot een konijn gaat worden....
Stampyy Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 Oohh zo.Euh, d'r moeder was middel. Laten we dan een dwerg als klein nemen,een vlaamse reus groot. En middel zoals die moeder was.
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 en ik denk dat papa geen hangoor was.. als ik haar oortjes zie....ik denk dat je er van uit moet gaan dat ze net als een "dierenwinkelnijntje" word???Denk ik hoor:P ben helemaal geen expert
Stampyy Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 Stampertje..m'n eerste vrouwtje. Die kwam ook van een (raszuivere)hangoor.(Een dwergje) Maar..ze is écht niet raszuiver..Af en toe hangen haar oortje helemaal. Soms vliegtuigjes..soms helemaal niet.. Echt beetje van alles wat..En ik denk opzich dat Starlight precies zo is..aan de breedte van het oortje te zien..
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Stampertje..m'n eerste vrouwtje. Die kwam ook van een (raszuivere)hangoor.(Een dwergje) Maar..ze is écht niet raszuiver..Af en toe hangen haar oortje helemaal. Soms vliegtuigjes..soms helemaal niet.. Echt beetje van alles wat..En ik denk opzich dat Starlight precies zo is..aan de breedte van het oortje te zien.. dat zou idd kunne hoor
Douwe Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ik heb geen idee, maar vraag het de dierenarts even. Deze kan het vast wel inschatten.
Stampyy Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 Okee :-) Waar hangt het gewicht allemaal vanaf?
Aanbevolen berichten