daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Pupa gedraagt zich de paar laatste dagen een beetje vreemd...ze is heel erg "lui" ligt eigenlijk alleen maar in der kooi terwijl het deurje openstaat... Meestal ging ze dan door de woonkamer sjeezen en gek doen... Nou ben ik haar groenvoer aan het opbouwen ( ze heeft geen dunne keutels) en ben ik haar aan het overzetten naar hope farms voer... Ze is ong veertien/ vijftien weken nu... ( misschien dat ze in een bepaalde fase zit???) Of kan het aan het weer liggen...? Hoop dat jullie mij iets kunnen vertellen, anders ga ik de DA wel bellen ps... verder doet ze niet anders dan normaal...
Dollie Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Ze ligt gewoon? Ze ligt rustig? Eet en keutelt nog wel goed? Languit liggen en steeds anders gaan liggen, alsof ze hun plekje niet kunnen vinden, moeite hebben met het vinden van een houding waarbij ze zich goed voelen, wijst vaak op (veel) pijn. Mijn rammetje deed dit ook vlak voor zijn overlijden. (Hij had waarschijnlijk een acute blokkade in zijn darmen.) Maar je zou het verschil tussen gewoon lekker lui liggen en zo liggen van de pijn waarschijnlijk wel herkennen, het ziet er echt verschrikkelijk ongemakkelijk uit. Indy ademde ook heel snel, rolde op een gegeven moment zelfs om van de pijn.
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 Ze ligt gewoon? Ze ligt rustig? Eet en keutelt nog wel goed? Languit liggen en steeds anders gaan liggen, alsof ze hun plekje niet kunnen vinden, moeite hebben met het vinden van een houding waarbij ze zich goed voelen, wijst vaak op (veel) pijn. Mijn rammetje deed dit ook vlak voor zijn overlijden. (Hij had waarschijnlijk een acute blokkade in zijn darmen.) Maar je zou het verschil tussen gewoon lekker lui liggen en zo liggen van de pijn waarschijnlijk wel herkennen, het ziet er echt verschrikkelijk ongemakkelijk uit. Indy ademde ook heel snel, rolde op een gegeven moment zelfs om van de pijn. ja ze ligt gewoon te slapen maar wel heel erg veel... en als ze dan wakker is doet ze ook wel gewoon...
Mexflex Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Mijn nijnsels liggen ook heel veel te slapen, zeker overdag. Dan liggen ze tegen elkaar aan met de oogjes dicht. Maar dan liggen ze wel buiten te slapen. Pas als het schemerig wordt dan worden ze actiever.
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 @ Mexflex ja maar zo is ze nooit geweest, en ik wil gewoon zeker weten dat er niks raars aan de hand is...en ook savonds word ze niet actiever, ze is echt gewoon een beetje lui
heidi-77 Geplaatst: 7 mei 2010 Geplaatst: 7 mei 2010 Als je het niet vertrouwt, kan je beter even naar de DA gaan.
daph-91 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Geplaatst: 7 mei 2010 ze lijkt nu iets levendiger te zijn dan gister...het is vandaag wel een stuk minder warm...zou dat het kunnen zijn?ze heeft ook best wel een wollige vacht en mensen worden vaak ook loom als ze het warm hebben...?
Aanbevolen berichten