JenniferJennifer Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 (aangepast) Hallo BB-ers, Zonet zag ik dat de haartjes bij het oog van mijn konijn nat waren. Dus keek ik even goed naar dit oogje en er zit een haartje in. Het is een vrij lang, wit, dun haartje. Waarschijnlijk van haarzelf. Het oog traant een heel klein beetje. Ik heb al geprobeerd het er heel voorzichtig uit te wrijven. Maar dit lukt niet. Ook met water lukt het niet, want ze loopt dan steeds weg.Misschien moet ik haar even in de houdgreep nemen. Want ze wil nooit opgepakt worden. Of het juist even afwachten. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Groetjes Jennifer 5 mei 2010 aangepast door JenniferJennifer
Quin Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Misschien en hopelijk traant ze het er zelf uit... Zo niet zou ik het toch proberen weg te halen, we weten allemaal hoe vervelend een haartje in je oog kan zijn... Ik zou sowieso niet zomaar met je vingers bij dr oogje wrijven.. Kook wat water en laat dit water afkoelen, dan een watenstaafje in het afgekoelde water dopen en met het staafje heel voorzichtig langs haar oogje haartje proberen 'te leiden' naar haar ooghoekje (waar ook d'r slapertjes zitten)..
Aanbevolen berichten