Dollie Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Ik krijg hier (van visite) ook regelmatig de vraag wat voor lekkers ik ga koken.. Eh, niks, dat is voor de konijnen.. :he::whistle2: 't Ziet er inderdaad erg leuk uit altijd! Ik heb de wortels wel eens in hartjes gesneden.. :rofl:
Astrid67 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Geplaatst: 5 mei 2010 Ik krijg hier (van visite) ook regelmatig de vraag wat voor lekkers ik ga koken.. Eh, niks, dat is voor de konijnen.. :he::whistle2: 't Ziet er inderdaad erg leuk uit altijd! Ik heb de wortels wel eens in hartjes gesneden.. :rofl: Hahaha, ja mijn man vraagt me ook weleens of ik wel helemaal okee ben.:bounce: Paprika laat ze trouwens liggen, die hoeft ze niet en wortelloof is hier favoriet.
Astrid67 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 Gisteravond laat waren er al weer keuteltjes, al waren die nog niet zo droog als anders.Vanmorgen weer gewone droge keutels. Misschien is dat stukje komkommer ongemerkt toch groter geweest als normaal. Vandaag geef ik nog maar even geen groente.
Aanbevolen berichten