Ga naar inhoud

gaat mijn konijn nu dood???


Aanbevolen berichten

Heb als enige margreet nog niet ontmoet, maar ze heeft wel de castraties gedaan van mijn konijnen. Iedereen is reuze aardig en erg goed met konijnen! Heb ze ook aangeraden voor de lijst met kkda.

Nu maar weer terug on-topic ;) (ben heel goed in afdwalen)

aangepast door Hilke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Me too :) Ben 1 keer bij Barneveld geweest maar die was minder 'leuk' naar mijn konijn als Magreet. Magreet praat heel hoog dan en knuffelt je konijn wat een geruststellende werking heeft op dat moment wat ik erg belangrijk vind.

Wat is eigenlijk nu de bedoeling?.. Laat je je ouders bellen?

Het kan iets onschuldigs zijn maar ook iets ernstigs persoonlijk geef ik dan liever 50 euro uit en zeker weten wat ze heeft dan onwetend een konijn laten lijden.

Maar ik vind het heel goed van jou dat je hier gewoon informatie vraagt en dat je je toch bezorgt maakt.. Veel mensen, vooral kinderen, zouden zich er niks van aan trekken!

Ik hoop in ieder geval dat het niks ernstigs is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barneveld doet geloof ik ook liever meer wat met grotere dieren. Maar toen ik daar met mijn dwergangora was was hij heel lief. Beest was zo in paniek dat de nagel afscheurde en ze alles incl mij ondersmeerde met bloed! Maar hij wist wel heel veel van konijnen af en zei ook dat iedereen op de praktijk een beetje was doorgeslagen erin ;)

En nu hou ik mijn mond! :whip2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .