TruusdeMier Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Wie weet uit ervaring of deze Konijnkundig is? Anders ga ik met onze toekomstige nijn naar Wilhelminapark!
Dollie Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Als je in Utrecht zit zou ik sowieso naar Wilhelmina gaan denk ik! Zit je sowieso goed. Maar misschien is deze kliniek ook wel goed hoor, ik ken 'm niet.
TruusdeMier Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Geplaatst: 4 mei 2010 http://www.dierenkliniekzamenhofdreef.nl/ Dit is hun site, ze zijn aangesloten bij de Dierenartsen Dienstgroep Domstad. Wilhelminapark is daar ook bij aangesloten namelijk.
Johanna9 Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 ze hebben geen eens iets over konijnen op hun site staan! Ik ben het met Iris eens, als je toch dicht bij wilhelminapark woont...
TruusdeMier Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Geplaatst: 4 mei 2010 Nee woon er niet dichtbij, ik heb geen rijbewijs dus het is ruim een uur met OV.
Johanna9 Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 oh... -.-'maar wilhelminapark is volgensmij wel stukken beter!
TruusdeMier Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Geplaatst: 4 mei 2010 ik las hier op BB eea wat ik kon vragen aan de DA.Ik zal ze eens mailen en kijken wat daar uit komt.Had ze vanmorgen gebeld en ze gaven aan dat enten gebeurd vanaf 9 weken oud. Dat er op dat moment besloten word welke entingen word gegeven (1 of allebei, ivm gewicht en lichamelijke toestand van het nijntje), er word bij hun gelijk een lichamelijke check gedaan en de nageltjes worden geknipt enz.Voor onze katten hadden wij altijd Drs Vogel, een smeagol om te zien maar zoooo goed voor mijn beessies!
Johanna9 Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 behandelt dokter vogel ook vogels? sorry, dat moest ik gewoon even zeggen
kaatje-kim Geplaatst: 4 mei 2010 Geplaatst: 4 mei 2010 Hopelijk weet de dierenarts dan ook dat echte dwergkonijnen pas met 4 maanden gevaccineerd mogen worden....
TruusdeMier Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Geplaatst: 4 mei 2010 Ik heb zojuist een mail de deur uit gedaan met alle vragen die ik uit het topic kon vinden.Als ik reactie heb plaats ik hem hier, hoor dan graag jullie mening!
Dollie Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hopelijk weet de dierenarts dan ook dat echte dwergkonijnen pas met 4 maanden gevaccineerd mogen worden.... Drie toch... Als het ruim een uur met het OV is is het een ander verhaal ja! Ben benieuwd naar de antwoorden van deze DA. En je zou natuurlijk ook beide kunnen doen, voor entingen en spoed de DA in de buurt, en mocht je echt met een lastig probleem komen te zitten (laten we hopen van niet) kun je altijd naar Wilhelminapark gaan.
TruusdeMier Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Geplaatst: 5 mei 2010 Hmm, hele goeie van je Dollie! Heb er nog een gevonden in de buurt; www.dkzuilen.nlook die heb ik een pittige vragenlijst gemaild. Mijn vriendin laat haar nijn daar behandelen maar ben er niet zeker van of deze konijnkundig is.
Smeetjuh1990 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Ook een goeie in Utrecht is dierenkliniek oudenoord in overvecht.http://www.dierenkliniekoudenoord.nl/M'n vriend ging daar vroeger heen met z'n konijntje, en ik zag op een verzamelsite dat ze ook konijn kundig waren...
TruusdeMier Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Geplaatst: 5 mei 2010 Oja, die hebben we ook nog in de buurt!Super, dan ga ik die bellen als onze nijn er is!Jammer dat de entdagen al geweest zijn...
Lonka Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 De zamenhofdreef zal best goed zijn, maar ik zie op hun website alleen maar info over honden en katten... als ze konijnkundig zouden zijn, dan zouden ze dat denk ik wel op hun website vermeld hebben...
Dollie Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Mijn (KK) DA heeft inderdaad een heleboel info op de site staan, maar toen ik op de opendag (toen waren wij nog bij een andere DA) was zag ik in de praktijk echt amper info etc over konijnen. Heb toen de fout gemaakt alleen daar op te oordelen..
Lonka Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Je hebt gelijk, Dollie, dat je niet van een eerste indruk uit moet gaan. Maar een dierenarts, die wel linkjes op z'n site heeft voor kat en hond, zou dan ook een linkje moeten hebben voor 'overige dieren' ... maar dat is mijn mening
Dollie Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 (aangepast) Dat is waar, maar énkel daar op te oordelen zou ik ook niet doen. Overal dezelfde vragen stellen en de antwoorden vergelijken geeft denk ik toch een vollediger beeld. 6 mei 2010 aangepast door Dollie
TruusdeMier Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 Najaa, krijg net een mailtje terug; Voor informatie kan u bellen naar 030-******Daar gaat onze nijn niet heen he! Nog geen reactie gehad van Zuilen en Oudenoord. Is niet erg want onze nijn komt Maandag pas.
Dollie Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Wat voor konijntje krijg je eigenlijk? (Beetje off topic :whistle2:)
TruusdeMier Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 een rasloos dwergje uit een oepsnestje volgens de aanbieders van Marktplaats. Maar dat is altijd af te wachten hahaha!
Aanbevolen berichten