Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrijdag 7 mei 2010 , worden Joy en Jumper gecastreerd.

Vind het eerlijk gezegd best wel eng, aangezien de vorige keer eindigde in een drama.

Toen brachten we onzevoedster Lisa en ram Valero , beide om geholpen te worden.

Lisa had de operatie perfect ondergaan en was ook snel hersteld.

Onze Valero had de operatie ook goed doorstaan , maar is nooit meer wakker geworden uit de narcose.

Nu moeten er weer 2 rammen gecastreerd worden , en ik ben als de dood dat het weer verkeerd gaat.

De kans is natuurlijk erg klein dat het uitgerekend bij onze bunny's 2x achter elkaar verkeerd afloopt.

Ik denk ook dat de dierenarts extra voorzichtig en oplettend is , aangezien onze ram die overleed, tevens het eerste konijn is dat ooit bij hem overleden is (afgezien van erg zieke konijnen natuurlijk)

Maarja , blijft spannend en het liefst zou ik ze iet laten helpen , maar dat is helemaal geen optie .:$

Ik kijk maar gewoon uit naar het feit dat als deze 2 geholpen zijn we ze over 2 a 3 weken kunnen gaan koppelen aan Lisa en Layla.

Dan hebben we eindelijk een grote groep van 4 konijnen.:love:

Geplaatst:

En als alle BB' ers mee duimen kan het niet mis gaan! Het enige probleem dat ik heb gehad was dat de rammen boos op me waren haha

Geplaatst:
Maar goed, Ik wist niet eens dat ze dus vrijdag de 7e geholpen gingen worden..

Nee idd ik ben ook vette bang hoor Mop...

Dat komt omdat ik net toen jij naar je werk ging een afspraak heb gemaakt.

Dus vandaar dat je nog niets wist:whistle2:

Geplaatst:

hahaha heerlijk dat gesprekje tussen jullie :)

Maar ehm, in ieder geval heel veel succes :)

En dat het de vorige keer mis is gegaan is stomme pech..

Geplaatst:

haha jaa he, ik had echt zoiets van WAAATTT??

Ik weet niets en bunnybunch wel.. haha..

maare dat heb je pas net gedaan vandaar..

dankje Loesah

Geplaatst:

Gisteren zijn de bunny's gecastreerd , en maakte het allebei goed.

Ze begonnen meteen toen ze thuis waren alweer lekker actief te doen , en aten same een lekker blaadje witlof .

De hooi beviel ze nog niet echt , maar daar namen ze ook een klein beetje van.

De biks hebben ze gisteravond ook gegeten , ik had eerst ff 30 gram gedaan zodat ik kon zien wat er precies gegeten was , eerst was er maar 4 gram weg , maar vlak voor ik naar bed ging was het bakje leeg.

We hebben toen nog maar even een bakje vol neergezet en die was vanmorgen schoon leeg.

Ook keutelen ze goed en hebben ook geplast.

Een geslaagde castratie dus :love:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .