BMW Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Hallo, Mijn konijn, nu 3 maanden, scheurt kranten in stukken en ik verdenk hem er ook wel van soms een stukje op te eten. Ik zag bij de lijst met speelgoed voor konijnen, dat kranten/telefoonboek gebruikt kunnen worden als speelgoed. Is het niet gevaarlijk als een konijn dat eet vanwege de inkt? en kan hij daardoor niet ziek worden? Groetjes!
Hilke Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 De inkt is tegenwoordig niet meer giftig, dat is dus geen probleem. Het is natuurlijk wel een probleem als hij hele pagina's gaat opeten maar zo nu en dan een hapje maakt niet uit.Ik heb mijn konijnen ook een keer een telefoonboek gegeven, vonden ze geweldig!
Laura1984 Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 De inkt van kranten is niet giftig, opzich kan het geen kwaad als hij een klein stukje opeet. Let er wel op dat hij geen enorme stukken opeet, dit zou nl. voor verstoppingen kunnen zorgen.
BMW Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Geplaatst: 2 mei 2010 Hartstikke bedankt! Ik ben blij te weten dat het niet giftig voor hem is!
MaartenK Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb alleen maar een nieuw telefoonboek :( kan ik ze ook wat anders geven? een notitieblok van school misschien met alleen lijntjes erin?
MaartenK Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Heh jammer xD ze zijn zo gericht op eten, dat al het papier en karton wat ze los knagen verdwijnt :(
Hilke Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Ik had nog de hele grote doos die om het hok heen zat, die hebben we zo klein mogelijk opgevouwen en tussen de tafelpoot en de muur geklemd. Hier huppen ze altijd heen om hun agressie even te botvieren op de doos. Gaat geloof ik jaaaren mee! haha, was een giga doos..
MaartenK Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 ik dacht alle kabels mooi weg gewerkt te hebben hebben ze 10 cm bloot internet-kabel doorgebeten wat van achter de kast onder de deur door liep. Ik zag het gebeuren xD maar 2 happen en je bent het haasje hahaha. Nu heb ik draadloos....
Hilke Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Mijn internetkabel was ook opeens nog maar een stompje van 5 cm. Hulde aan draadloos internet. Tv kabel heb ik tig keer ingekort na het zelfstandig inkorten door een konijntje. Enige kabels die niet weg te werken vielen en nou net de kabels die ze het leukst vonden! Gelukkig staat daar geen stroom op.Verhuisd nu en het ligt er nu wat beter bij
W&W Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Oei!Hier amuseren ze zich ook rot met het verscheuren van kranten!
Hilke Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 Bo heeft iets met de brieven van de belastingsdient. Laast lag er op de grond een verscheurde blauwe envelop en gister vond ik een brief ervan terug in het hok!
Lonka Geplaatst: 2 mei 2010 Geplaatst: 2 mei 2010 IK heb hier een stofzuigerslang om de kabels liggen, scheelt een hoop!
Aanbevolen berichten