Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn konijn, nu 3 maanden, scheurt kranten in stukken en ik verdenk hem er ook wel van soms een stukje op te eten.

Ik zag bij de lijst met speelgoed voor konijnen, dat kranten/telefoonboek gebruikt kunnen worden als speelgoed. Is het niet gevaarlijk als een konijn dat eet vanwege de inkt? en kan hij daardoor niet ziek worden?

Groetjes!

Geplaatst:

De inkt is tegenwoordig niet meer giftig, dat is dus geen probleem. Het is natuurlijk wel een probleem als hij hele pagina's gaat opeten ;) maar zo nu en dan een hapje maakt niet uit.

Ik heb mijn konijnen ook een keer een telefoonboek gegeven, vonden ze geweldig!

Geplaatst:

De inkt van kranten is niet giftig, opzich kan het geen kwaad als hij een klein stukje opeet. Let er wel op dat hij geen enorme stukken opeet, dit zou nl. voor verstoppingen kunnen zorgen.

Geplaatst:

Ik had nog de hele grote doos die om het hok heen zat, die hebben we zo klein mogelijk opgevouwen en tussen de tafelpoot en de muur geklemd. Hier huppen ze altijd heen om hun agressie even te botvieren op de doos. Gaat geloof ik jaaaren mee! haha, was een giga doos..

Geplaatst:

ik dacht alle kabels mooi weg gewerkt te hebben :P hebben ze 10 cm bloot internet-kabel doorgebeten wat van achter de kast onder de deur door liep. Ik zag het gebeuren xD maar 2 happen en je bent het haasje hahaha. Nu heb ik draadloos....

Geplaatst:

Mijn internetkabel was ook opeens nog maar een stompje van 5 cm. Hulde aan draadloos internet. Tv kabel heb ik tig keer ingekort na het zelfstandig inkorten door een konijntje.

Enige kabels die niet weg te werken vielen en nou net de kabels die ze het leukst vonden! Gelukkig staat daar geen stroom op.

Verhuisd nu en het ligt er nu wat beter bij ;)

Geplaatst:

Bo heeft iets met de brieven van de belastingsdient. Laast lag er op de grond een verscheurde blauwe envelop en gister vond ik een brief ervan terug in het hok!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .