Pegske Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Hallo mensen..Ik weet nog niet echt hoe het allemaal werkt want ben net nieuw ..Maar ik had een vraag..Mijn konijn is erg heel erg in de rui of iets anders want hij heeft kale plekken op zn pootjes.Met wel wat schilfers !Wat ken ik er allemaal tegen doen want dat zal ik wel heel graag willen weten..Vriendelijke groet Peggy
Dollie Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Hallo mensen..Ik weet nog niet echt hoe het allemaal werkt want ben net nieuw ..Maar ik had een vraag..Mijn konijn is erg heel erg in de rui of iets anders want hij heeft kale plekken op zn pootjes.Met wel wat schilfers !Wat ken ik er allemaal tegen doen want dat zal ik wel heel graag willen weten.. Vriendelijke groet Peggy Hoi Peggy, je kunt beter even een eigen topic aanmaken. Maar ik zou sowieso even met je konijntje naar de dierenarts gaan.
Laura1984 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Ik heb je inderdaad even een eigen topic gegeven, dat is wat overzichtelijker Ik zou ook even langs de DA gaan, dan kan hij bepalen waar het door komt en dan kan het zo nodig behandeld worden, zodat het niet erger wordt.
Joseeke Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Klinkt als vachtmijt. Herkenbare symptomen hiervan zijn kale plekjes & witte schilfertjes.Het beste kun je idd hiermee naar de dierenarts gaan voor onderzoek & de juiste medicatie.
Aanbevolen berichten