Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Bedankt allemaal! Mijn hand is veel beter nu met het mamakusje :he: 't zal wel een mooi litteken worden, stoer hoor, een half rondje (hoe krijgt ze het voor elkaar om in zo'n vorm te bijten?) op je hand Mijn moeder komt tussen de middag thuis, ze zou bellen als ik voor twaalf uur al kon bellen hoe het gegaan was, ze heeft niet gebelt dus waarschijnlijk kan ik pas na één uur bellen. :bounce: Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet heel zenuwachtig ben :rofl: raar hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 tja ze zal wel gedacht hebben, als ik bijt moet ik wel kunst-bijten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouzzy Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 oooh Felientje, is baasje je aan het storen met vervoersboxen....kom maar snel bij mij hoor :whistle2: Nee hoor, ik hoop dat de Castratie helemaal goed gegaan is en dat ze weer gezellig samen de tuin onveilig kunnen maken :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 tja mevrouw werd schijndrachtig aan haar gedrag te horen.....een voedster met een duidelijk humeur..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Gezien ze afgelopen maand al twee keer schijnzwanger is geweest, vermoedde ik ook al zoiets Cindy. Ze was ook heel veel aan het graven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 succes vandaag! Hopelijk knapt ze snel weer op!Dotje begon hier aan het einde van de dag alweer zelf te eten en te doen.Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Dat hoop ik ook! En dat ik ze niet opnieuw hoef te koppelen, dat moest jij toch wel bij Dotje en Geert? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 jah klopt...hier was het oorlog in huis...had dotje in de bench met handoeken en lekkere dingen, geert liep los en heel nieuwsgierig eromheen. Kroop in de bench, vrat al het lekkers op, viel dotje aan en rende weer weg, de eikel.... heb ze toen maar uit elkaar gehaald omdat dotje te zwak was om zich te verdedigen.. hebben een week uit elkaar gezeten.toen dotje helemaal beter was weer samen in de ren gezet, Dotje snauwt Geert een paar keer af en alles is weer prima! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Hmm beetje laat maar sterkte vandaag met afwachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 succes met wachten....... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Om twee uur kan ik bellen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johanna9 Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 succes iris! IK kijk straks nog wel even als ik thuis ben.. (ik ben nu op school bezig... :whistle2:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
badeend Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Iris , succes vandaag ...Weet je al hoe laat ze klaar zijn ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 en heb je al mogen bellen??? edit: lees nu pas na 14.00.....leesbrilletje haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 :bounce: nee nog 50 minuten...... Iets langer natuurlijk want je wil niet precies om twee uur bellen, dus dan wacht je nog vijf minuten.. :whistle2: (Of doen jullie dat nooit? :rofl:) Maar de kooi staat helemaal klaar, laag kranten en daarover handdoeken, hooi los in een hoekje (en in de bal natuurlijk) een drinkbakje extra (naast het flesje waar ze normaal uit drinkt bedoel ik) en een bakje kruiden.. Als ze thuis is ook gelijk groente er bij.. Moet goed komen! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 komt goed.....wie weet heeft ze al wat geknabbelt bij de DA! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mexflex Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Nog een half uur wachten, we zijn benieuwd hoor.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 nog 12 minuten..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Ik ben niet de enige die aftelt haha :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Nog 11 minuten (plus 5 waarin Dollie braaf naar de telefoon staart;)) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Ik bel alvast :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 haha zou ik ook doen, die paar minuten doen het ook niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Alles is goed gegaan, ik kan haar in principe tussen 3 en 5 halen, maar waarschijnlijk wordt het vanavond pas omdat mijn moeder werkt. Ik hoop dat mijn zusje d'r vriend (met auto..) nog langskomt :whistle2: maar dat zal wel niet, volgens mij ging ze gelijk naar hem toe na schooltijd -.-' Ze is nog wat suffig maar het ging verder goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 ik zou persoonlijk haar nog even daar laten zodat ze goed bij is....ze zijn in het begin echt zielig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Hoera! Fijn dat het zo te horen volgens het boekje is gegaan! Dat Fientje's buik maar snel weer beter is..:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten