Hilke Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Hey, Ik check altijd de voortanden van mijn konijntjes even, tot zover ik dat kan Gewoon even kijken of ze niet raar lang zijn en scheef staan oid.Nu is het zo dat er een klein gleufje zit tussen de onderste 2 tanden van mijn voedster, is dit normaal? Groetjes
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Dan moet ze een beugel denk ik, duimt ze?Nee sorry ik kan er echt niks zinnigs op zeggen..
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Maarre misschien dat een foto helpt om er wat zinnigs over te zeggen
Hilke Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Geplaatst: 20 april 2010 Ja.. Dat is even een lastige..Zodra ik met mijn vinger richting mond ga wil ze happen. Vind het doodeng!Ze is een beetje een brompotje namelijk.Wil morgen wel even een poging wagen!
Hilke Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Geplaatst: 21 april 2010 Iemand anders misschien nog?Foto maken durf ik even niet, ze is een beetje knorrig vandaag. Misschien vanavond.
Aanbevolen berichten