Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoop dat dit hier goed staat zo niet verhuis me gerust ^^

Gister is mijn lieve Peking Widder 3 jaar overleden (zo verdrietig)

Maar hij laat zijn vriendinnetje hier achter. NHD van een jaar. Ik wil zo snel mogelijk een nieuw maatje voor mijn zielige tutebel ^^ Ze zit niet lekker in haar vel en sloopt het ene moment haar hok een het andere zit ze zielig te staren. Ik voel me zo schuldig dat ik haar mannetje niet in leven kon houden.

Maar nu weet ik niet goed of ik een nieuw jonge Ram moet kopen en die in een apart hok naast haar moet zetten. Dat ik wacht tot ik hem kan castreren. (Wanneer mag je dat eigelijk op zijn vroegst doen?) of dat ik haar laat seriliseren om er voor te zorgen dat ze sneller bij elkaar kunnen. Of dat ik zoek naar een andere kerel uit de opvang.

Nu heb ik helaas nare ervaringen met de opvang. Er zijn zeer hoge eisen die ik makkelijk aan kan maar, ze gaven mij een konijn met heeeel veel problemen. Hij heeft me in een half jaar zeker 500 euro hebben gekost. Ze hadden me moeten waarschuwen. Teddy was een enorm lief een knuffelig konijn maar ik wil langer van mijn dieren kunnen houden dan een half jaar.

In de dierenwinkel zit een heel perfecte kerel van 9 weken. Verstandig of niet?

Geplaatst:

Hey,

Een dierenwinkelkonijn zou ik niet doen, daar kun je evenveel problemen mee krijgen als de vorige keer.

Ik zou naar de opvang gaan, dan heeft je konijn meteen een nieuw vriendje! En misschien door de slechte ervaringen een andere opvang zoeken?

Ik zou niet je meisje laten castreren zodat ze sneller bij elkaar kunnen. Een ram houd gewoon zijn hormonen totdat hij gecastreerd is en zal dus continu op haar gaan rijden.

Veel succes ermee!

Geplaatst:

Sterkte met het verlies van je ventje.

Hier op BB kun je kijken naar een goede konijnenopvang bij jou in de buurt en met alle tips die je hier krijgt is het vast mogelijk om een geschikt gecastreerd rammetje voor je eenzame meisje. Heel veel succes en we duimen op een goede afloop!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .