Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wilde even wat met jullie delen.

mijn vrouwtje heeft een flinke knobbel bij haar keel.

ofja.. de keel is in zijn geheel dit.. ( van voren naar bijna achter in haar nek)

ik heb dit gisteren pas ondekt.

Ze maakt ook rare geluiden bij eten e.c net alsof ze minder lucht krijgt.

ik moet vanavond naar de dierenarts. ben bang dat ze iets ergs heeft.

Kan dit ook vet zijn ?? ze is paar maandjes geleden ( bij een oeps nestje ) bevallen en sinds doen toch wel een flink konijn geworden.

ze likt ook veel eraan. je kunt er gewoon knijpen is niet hard. maar ze vind het niet fijn als ik dit doe.

• Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Als je konijn het niet fijn vind als je eraan zit lijkt me niet dat het vet is, maar oke, ik kan het niet zien en ben geen DA. Ik denk bij jouw beschrijving aan een abces ofzo.. Ik wens je succes straks bij de dierenarts.

Geplaatst:

Die geluiden zijn natuurlijk niet goed, maar een wam op zich is niet erg. Dat is inderdaad een soort onderkin en is vaak erfelijk bepaald bij vrouwtjes. Het kan ook zijn dat ze te dik is, maar dat kan je dierenarts vanavond wel bepalen, succes!

Geplaatst:

ze maakt de geluiden vooral als ze eet. is een soort piepen... en soms lijkt het alsof ze geen lucht krijgt.

ze is een flink konijn. maar is ook al veel afgvallen.

als ik aan haar kon doet ze niks..

Geplaatst:

ja ik hoor het straks dan wel ,

bedankt voor de reacties !!!

ik denk zowiezo dat ze iets te dik is maar zelf zie je dat niet meer.

maar als ik haar vergelijk met de andere is het echt een reus..

maar dat zal ik straks dan ook wel horen !!

Geplaatst:

lijkt me inderdaad een wam. Haha, ik zat er echt vreemd naar te kijken, maar er staan twee konijnen op die foto, of niet? :rofl:

Ik zou zeker alsnog naar de dierenarts gaan, met een wam is op zich niks mis (tenzij ze die heeft omdat ze te dik is) maar dat benauwde gepiep is natuurlijk wel een beetje vreemd. Vervelend dat je zo lang hebt zitte nwachten voor niets, maar goed, aan de andere kant moet je maar blij zijn dat jij (jouw dier) niet dat spoedgeval was.. Succes vanmiddag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .