lisa&konijntjes. Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 hoi, bij vlekje(ex-ram) hebben we een tijdje geleden schilfers zien zitten in zijn vacht & er kwamen wat kale plekken.dachten aan schurft & hebben bij welkoop&mijn opa(fokker) gevraagd wat die dachten, en ja hoor; ook schurft. hebben iets gehaald wat het zou moeten verhelpen. een soort spray die je erop moet spuiten & in moet wrijven. nu is er nog geen verbetering zichtbaar. maak me ook best wel zorgen . . af en toe gaat tie zomaar languit liggen en ademt hij best snel. gaan morgen sowieso naar de DA voor advies. er wordt ook niet super veel gegeten, is wel es meer geweest. iemand enig idee wat dit kan zijn ? nog iets) we zagen hem vanochtend aan zijn nagetje van zijn voorpoot trekken ? zijn hoofdje ging ernaar toe, beet in zijn nagel en trok hem omhoog. hij is niet te lang, want je ziet een stuk roze met een klein beetje wit.... geen idee ?!
lisa&konijntjes. Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Geplaatst: 18 april 2010 heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
lauwie_27 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 mijn konijn had wel een kale plek en schilfers, maar niet die andere dingen..toen heeft de da hem 2 injecties gegeven en nu is t over...(soms kunnen t r ook 3 zijn)xxxx
Jsmn Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Die spray heb ik ook gebruikt, hielp hier niet.. vond het nogal vies plakkerig spul eerlijk gezegd. Toen heeft de DA inderdaad injecties gegeven (Ivomec, 2x) en toen ging het over.
lisa&konijntjes. Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Geplaatst: 18 april 2010 oké, we gaan morgen naar de DA. dus zullen zien;). weten jullie wat dat met dat nageltje kan betekenen ?
lisa&konijntjes. Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Geplaatst: 18 april 2010 weet niemand wat dat betekend ? hij trok als het ware aan zijn nagel ?
Aanbevolen berichten