Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dwangvoeren zou ik zeker mee stoppen, Ciseral weet ik niet.. Hoe lang moest je dat geven?

Goed nieuws trouwens! Naar mijn mening eten ze al best goed weer, het duurt vaak even voor zieke konijnen écht weer biks gaan eten, en zelfs daar zijn ze al weer mee begonnen! Fijn!

Geplaatst:

Wat fijn dat ze zelf weer eten! Dat gaat de goede kant uit!

Ik weet nu ook hoe het voelt, je konijntjes moeten dwangvoederen, en het is absoluut geen pretje! Zeker het gevoel dat je er zelf bij hebt...

Superfijn!

Geplaatst:

jah ciseral zou nog 3 dagen moeten vanaf woensdag en dit hebben ze tot gisteren gehad.

en ze zijn wel donderdagavond tot vrijdagavond opgenomen geweest weer... maar de Dierenartsassistent zei dat ik dupke niks meer hoefde te geven omdat al een beetje zelf at.. en ik dnek dat ik het zo ook laat, ze eten redelijk zelf..

S'avonds gaan ze nog effkes uitelkaar zodat ik weet wat ze beide s'nachts hebben gegeten en dit gaat wel goed.. want dat dwangvoederen tis verschrikkelijk..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .