bemmeltie Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 (aangepast) meloen mijn pa heeft een loonbedrijf 200 meter lang is ons erf.AAn beeide kanten staat als afscheiding tussen de sloot en ons erfwilgenbomen. Ik heb per jaar wel wilgentakken genoeg voor makkelijk 1000 konijnen. Wilgen takken verkoop kan ik wel beginne 17 april 2010 aangepast door bemmeltie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bemmeltie Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 loesah jij kan je niet voorstellen hoe ik schrok vandaar die titel en vandaar dat in gezondheid en algemene vragen dit topic had geopend wilde zoveel mogelijk antwoorden adviezen etc etc etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bemmeltie Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 maar nogmaals alle bedankt voor de adviezen etc etc. Konijntje leeft nog steeds en vanmiddag toen ik uit me zaterdagbaan kwam had die helemaal niks geen plakpoep meer:D Had het vanochtend voor het laast weggehaald (7 uur) En vamiddag )6 uur) geen plakpoep gaat dus goeie kant op:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten