Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Saar is nu bijna 7 maand oud en ze niest al sinds ik haar heb, vanaf 2 mnd dus. Sinds ik geen bodembedekking meer in het hok heb is het echt stukken beter, ze niest nu nog maar een paar keer.

Waarschijnlijk zit er iets niet helemaal goed in haar luchtwegen, gisteravond ging ik even een aai brengen en toen hoorde ik haal heel zachtjes piepen met ademen. Ze is verder superactief en eet als een bouwvakker dus denk niet dat ze er last van heeft. De dierenarts zei ook dat ze in topconditie was..

Alleen.. Zodra ze hooi begint te eten gaat ze niezen! Nou kan ik het hooi natuurlijk niet weghalen maar heeft iemand tips om dit wat minder stoffig te maken? Gebruik al kruidenhooi omdat dit wat stugger is en uit grotere stukken bestaat.

Voor de rest zijn ze knettergek, geloof de lente in hun bol. Graven continu hun wc om, klimmen in de reismand om daar lekker in te graven, rennen als een malle rond en doen alles wat niet mag!

Verbazingwekkend genoeg blijf ik ze lief vinden ;)

Groetjes!

Geplaatst:

Het hele pak uit de verpakking halen en goed uitschudden,

dan in een losse ton bewaren.

Het hooi even vochtig maken (bijv. met plantenspuit),

Invriezen schijnt soms ook te werken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .