Ga naar inhoud

Is er wat aan de hand met mijn konijn?;(


Pussy

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn konijn "Pussy" heb ik nu 4 weken en ze is 2 1/2 maand oud. Ze heeft sinds een paar dagen een kale plek op der rug vlak bij der oren. Moet ik me hierover zorgen maken?:arf: Ook was haar urine vandaag wat troebel????? En soms zijn de randjes van haar ogen ook rood? Is ze gewoon moe? Of is dit normaal omdat ze nog jong is!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De troebele urine is normaal bij een konijn. Bijmengingen als bloed zijn uiteraard niet normaal. Wat betreft de kale plek, zit ze ook bij andere konijnen? Wat betreft de rode ogen, is ze gevaccineerd en zit ze buiten?

Succes en anders inderdaad even langs de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit de kale plek nu in haar nek of op de kop bij de oren?

Oogjes kun je even nalaten kijken bij de da. Waarschijnlijk krijg je dan caf zalf en/of kunsttranen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plek is uit het niets onstaan en ze jeuk niet zoveel eraan. En de rode ogen daar maak ik me wel zorgen om. Ze woont niet buiten maar lekker binnen. En ze is niet gevacineerd. Maar ik wil der wel na de da brengen voor de zekerheid. Maar gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over de troebel urine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .