Zonnetje79 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Vanmiddag heb ik mijn bunny laten inenten. maar nu zit in een hoekje en drinkt niet... help? is dit normaal...
Jsmn Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Eet hij nog? Hoelang heeft hij niet gedronken...Is het de eerste enting? dan kunnen ze soms sufjes zijn.
Rian Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Normaal gesproken hebben alle konijnen wel stress na een bezoekje aan de DA. Dat het van de inenting komt denk ik niet, dat moet immers helemaal in het bloed opgenomen worden en kan dan pas zijn werking gaan doen, dat duurt wel een tijdje. Eet hij wel? Keutelt hij?
Zonnetje79 Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Dit is wel de eerste inenting bij mij.. Ik heb hem van een hobby fokker geent enal meegenomen destijds... Hij drink nu niet sinds 1500 uur, hij heeft wel een stukje wortel gegeten. Omdat hij buiten zit, zie ik niet of hij keutelt... ze zitten met zijn tweetjes... Ze zijn niet helemaal zinnelijk dus de keutels liggen overal.. maar ja of die van hem zijn???
nniinnoo Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 neem hem mee naar binnen voor een paar uur of misschien langer en kijk of ie keuteld of drinkt.Je kan altijd als je bang was de DA bellen
max Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 je zegt dat hij wel wortel heeft gegeten? anders bied je hem nog wat andere groentes aan, zo eet hij en krijgt hij ook direct vocht binnen...
Wortel76 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Is hij nu weer de oude? Die van mij waren ook 'suf' maar volgens mij komt dat ook omdat het best warm was in de auto en natuurlijk ook alle opwinding van het reizen en bezoek aan de DA.
Aanbevolen berichten