jessebelle3 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 donderdag wordt m'n kleintje gecastreerd, kben wel wat bang. Khoop dat hij alles goed gaat doorstaan. Kheb een vriendinnetje voor hem en daarom wordt hij gecastreerd. Gelukkig moet ik werken dan zal ik niet zo lopen piekeren. Ik ga er natuurlijk wel aan denken hoor maar kben toch al wat afgeleid hé. Ik zou het fijn vinden moesten jullie wat tips hebben over hoe je je konijn het best terug doet eten. Mag hij al direct groenten? Witloof is zijn favoriet.alvast bedankt
Lonnekeponneke Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Moyo has lost his Moyo:bounce:volgens mij mag je gewoon witlof geven, en is dat geen probleem, zorg wel dat hij goed warm blijft en goed eet en drinkt:) als je denkt dat hij pijn heeft, trek dan gelijk even aan de bel en vraag pijnstillers aan je DA
jessebelle3 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 lol moyo has lost his moyo is wel grappig. Kzal dat zeker doen. Kheb alleen schrik dat hij diarree gaat krijgen van die groenten. Maar ja tis ofwel zielig alleen ofwel gezelschap . Hij had natuurlijk mij nog maar das ni etzelfde hé ik spreek namelijk geen konijns
Lonnekeponneke Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 idd, als je bang bent voor de groenten, zorg er dan voor dat hij genoeg hooi krijgt dat is altijd goed, als je er nog meer over wilt weten kun je het altijd nog even aan de da vragen, die heeft er meer verstand van dan ik;)
jessebelle3 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 ja das waar. Ik ken de dierenarts ook heel goed ik heb er mijn stage gelopen, dus hij zal zeker bereid zijn om me te helpen. thx by the way for de info
jessebelle3 Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 zo men lief klein knijntje is thuis, hij heeft het zeer goed gesteld. Hij heeft al een klein beetje gegeten, gedronken en huppelt vrolijk rond. Ik ben echt heel blij .De dierenarts heeft ook gezegd dat hij voor de rest kerngezond is.Nu ben ik eens benieuwd hoe hij gaat reageren op zijn vriendinnetje (die na herstel erbij komt).
Aanbevolen berichten